ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هلمکه قراردادش را با استقلال فسخ کرد


ندریک هلمکه به صورت توافقی قرار خود را با باشگاه استقلال فسخ کرد.

خبرگزاری تسنیم: هندریک هلمکه که در بازی دوستانه با نفت آبادن دچار مصدومیت از ناحیه مینیسک پای راست شده بود، ظهر چهارشنبه با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را در حضور مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت توافقی فسخ کرد. به این ترتیب نام وی از لیست استقلال برای ادامه مسابقات لیگ خارج خواهد شد.

هلمکه به تازگی به استقلال پیوسته بود.


ویدیو مرتبط :
بازیکن خارجی استقلال قراردادش را فسخ کرد (اخبار کوتاه)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد هلمکه با استقلال فسخ شد/دلارهای پرداختی به اجنبی های بی فایده استقلال برابر با پول کروش؟



اخبار,اخبار ورزشی ,هنریک هلمکه

 

هلمکه بازیکن تیم فوتبال استقلال که آسیب دیده بود ، از این تیم جدا شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ پس از مصدومیت هنریک هلمکه در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان و دوری 6 هفته‌ای او از میادین، باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا قرارداد خود را با این بازیکن فسخ کند.

 

اگرچه بدبیاری دلیل مصدومیت این بازیکن بود اکما هلمکه یکی از نزدیک به ده بازیکنی بوده که در دو ساله گذشته به استقلال آمدند و کارایی شان در این تیم چیزی نزدیک به صفر بوده است.

 

بازیکنانی که فارغ از رقم قرارداد کرار جاسم هزینه ای 1.5 میلیون دلاری برای  استقلال به همراه داشته اند. رقمی که فقط 500 هزار دلار با قرارداد سالانه کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فاصله دارد. تقریبا چیزی نمانده تا خریدهای بی فایده استقلال با پول پرداختی به کروش برای هر سال برابر شود.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین