ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفدهمین طلای ایران بر سینه حسنی‌پور


نماینده ۷۵- کیلوگرم مردان کاراته کشورمان به مدال ظلای بازی‌های آسیایی رسید.

خبرگزاری تسنیم/ایسنا: سعید حسنی‌پور نماینده 75- کیلوگرم مردان کاراته کشورمان در فینالبازی‌های آسیایی برابر کاوای لی  از هنگ کنگ  قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و به نشان طلا برسد.

وی در مسابقه اول از سد حریف ازبکستانی خود گذشت و در گام بعدی نیز  بدر العتیبی از عربستان را شکست داد و راهی فینال شد.

حسنی‌پور: انگیزه من برای کسب طلا خوشحالی مردم بود

سعید حسنی‌پور بعد از کسب مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: خوشحالم که توانستم مدال طلای این دوره از مسابقه‌ها را به دست بیاورم و همین جا باید این مدال را به مردم ایران به ویژه مردم شهرم رشت، تقدیم کنم. خیلی دوست داشتم که آن‌ها را خوشحال کنم و انگیزه‌ی اصلی من برای کسب مدال طلا، خوشحالی همین مردم بود.

او ادامه داد: دست مربیانم آقایان رهنما، هروی، روحانی، جعفری و ایزدی را می‌بوسم و از آن‌ها تشکر می‌کنم چرا که زحمات بسیاری را در این مدت برای من کشیدند اما باید از پدر و مادر عزیزم که در این مدت سختی‌های زیادی را برای من کشیدند و به زحمت افتادند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

کاراته‌کای طلایی ایران در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: سطح بازی‌های آسیایی بسبیار بالاست و من در ابتدای کار استرس داشتم اما خدا را شکر که توانستم خوب ظاهر شوم و میدان مسابقه را با سربلندی ترک کنم. امیدوارم با این مدال توانسته باشم گوشه‌ای از محبت‌های مردم را پاسخ داده باشم.


ویدیو مرتبط :
مدال طلای جام جهانی بر سینه رضا علیپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالبیان هفدهمین طلای ایران را به ارمغان آورد



طالبیان هفدهمین طلای ایران را به ارمغان آورد

 

احمدرضا طالبیان در ماده كایاك هزار متر بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو هفدهمین مدال طلای كاروان ورزشی ایران را به دست آورد.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سایت رسمی مسابقات، وی با ثبت ركورد سه دقیقه و ۳۴ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه و با اقتدار قهرمان این ماده شد.

پس از طالبیان یائو پن از چین مدال نقره را از آن خود كرد و قایقرانانی از ژاپن و قزاقستان به طور مشترك به مدال برنز دست یافتند.

شانزدهمین دوره بازی های آسیایی از روز ۲۱ آبان با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشكار از ۴۵ كشور در شهر گوانگجو چین آغاز شده است.

مراسم اختتامیه این بازی های شنبه ۶ آذر برگزار می شود.../ایرنا