ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی


نشریه گاتزتا دلو اسپرت، هفت انتقال ناکام و بد سری آ در پنجره زمستانی را انتخاب کرده است.

طرفداری: نشریه گاتزتا دلو اسپرت، هفت انتقال ناکام و بد سری آ در پنجره زمستانی را انتخاب کرده است.

۷- خوان اسنایدر - یوونتوس

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

قرار بود جایگزین الساندرو دل پیرویی باشد که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، خانه نشین بود. اسنایدر پس از دورانی موفق در اسپانیول در ژانویه ۹۹ به دل آلپی آمد. این مهاجم آرژانتینی هرگز نتوانست خود را با شرایط تورین تطبیق دهد و ۱۲ ماه پس از امضای قرارداد، بدون به ثمر رساندن یک گل، راهی زاراگوزا شد.

۶- ساموئل اتوئو - سمپدوریا

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

مهاجم با تجربه فوتبال کامرون، در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ از اورتون به سمپدوریا آمد اما تنها یک هفته پس از امضای قرارداد، تمرین را به جنجال کشید و بدترین شروع ممکن را داشت. مهاجم سابق بارسلونا و اینتر، کاملا از آمادگی به دور بود و پس از به ثمر رساندن تنها ۲ گل، راهی فوتبال ترکیه و باشگاه آنتالیا سپور شد.

۵- السیو چرچی- میلان

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

انتقال السیو چرچی به میلان، سر و صدای زیادی به راه انداخت. او قرار بود از کابوس اتلتیکو مادرید فرار کند و پاس گل های زیادی را برای دسترو فراهم سازد. چرچی هیچوقت نتوانست فرم اعجاب انگیزش در تورینو را بازیابی کند و به نظر می رسد طی هفته آینده روسونری را ترک کند.

۴- ماتیا دسترو - میلان

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

میلان قصد داشت با انتقال ماتیا دسترو به اردوگاه خود در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵، فصلش را نجات دهد. دسترو تنها ۳ گل به ثمر رساند و میلان در ربته دهم جدول کار خود را پایان داد. دسترو هم در تابستان راهی بولونیا شد.

۳- لوکاس پودولسکی - اینتر

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

لوکاس پودولسکی در ژانویه ۲۰۱۵ از آرسنال به اینتر اضافه شد. او هرگز نتوانست توقعات مورد انتظار هواداران اینتر را برآورده کند و حتی از لیست روبرتو مانچینی برای لیگ اروپا خط خورد. این مهاجم ملی پوش آلمان که در حال حاضر در گالاتاسرای ترکیه توپ می زند، بعدها تایید کرد که انتقالش به جوزپه مه آتزا یک اشتباه بوده است.

۲- ژردان شکـیری - اینتر

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

با درخشش در بازل سوییس، شکـیری راهی بایرن مونیخ شد تا به این تیم کمک کند. اگرچه این بازیکن با استعداد هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در باواریا بدست آورد. او سرانجام در ماه ژانویه بو طور قرضی با حق خرید راهی نراتزوی شد.

تنها یک گل در نیم فصل سری آ و نمایش هایی زیر متوسط، باعث شد که اینتر علاقه ای به نگه داشتن وی نشان ندهد. شکـیری خیلی زود راهی لیگ جزیره و استوک سیتی شد و دوباره درخشش خود را آغاز کرد!

۱- نیکولاس آنلکا - یوونتوس

هفت انتقال ناکام سری آ در پنجره زمستانی

مهاجم بدنام فرانسوی در سن ۳۴ سالگی و پس از سپری کردن یک سال در فوتبال چین، راهی یوونتوس شد. تنها پس از دو بازی در سری آ مشخص شد که او اصلا آماده نیست و نمی تواند کار خاصی برای یوونتوس انجام دهد!


ویدیو مرتبط :
۱۰ نقل و انتقال برتر زمستانی سال ۲۰۱۳

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال انتقال مواد منفجره در بسته های خمیردندان به محل برگزاری المپیک زمستانی



اخبار ,اخبار ورزشی,المپیک زمستانی

 

اخبار ورزشی - احتمال انتقال مواد منفجره در بسته های خمیردندان به سوچی

دولت آمریکا از احتمال وجود مواد منفجره در بسته های خمیر دندان برای انتقال به محل برگزاری المپیک زمستانی در سوچی روسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت امنیت داخلی آمریکا از هواپیماهایی که به مقصد سوچی روسیه پرواز می کنند خواست مراقب انتقال مواد منفجره از طریق بسته های خمیردندان به این منطقه باشند. این هشدار به پروازهایی داده شده که مستقیما عازم روسیه هستند.

یک مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود با اعلام این مطلب گفت: واشنگتن برای جلوگیری از این مسئله تدابیر شدید امنیتی را به اجرا گذاشته است. بر این اساس احتمال انتقال مواد منفجره در هر زمان از پرواز به سوچی از جمله در زمان رسیدن به مقصد وجود دارد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا با اعلام این که در حال حاضر خطری شهروندان این کشور را تهدید نمی کند، از ادامه اطلاع رسانی به شهروندان در داخل و خارج از کشور برای مقابله با تهدیدهای احتمالی خبر داد.

گفتنی است بازی های المپیک زمستانی از فردا ششم فوریه در سوچی روسیه آغاز خواهد شد و تا بیست و سوم فوریه ادامه دارد. پیش از این دولت روسیه بارها ضمن اطمینان بخشی در مورد امنیت این بازی ها، درخواست آمریکا برای مشارکت در تامین امنیت سوچی را رد کرده است.

اخبار ورزشی - مهر