ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هفته سوم لیگ برتر انگلیس شکست منچستریونایتد در گام سوم مقابل لیورپول



لیورپول,شکست منچستریونایتد در گام سوم مقابل لیورپول

 هفته سوم لیگ برتر انگلیس

شکست منچستریونایتد در گام سوم مقابل لیورپول

منچستریونایتد در دیدار سوم خود در این فصل با یک گل مغلوب رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول شد.

 هفته سوم لیگ برتر انگلیس با انجام دو دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم‌‌های لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه آنفیلد با هم دیدار کردند که در پایان لیورپول با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تنها گل این دیدار را دنیل استاریج در دقیقه ۴ وارد دروازه میهمان کرد.

در این دیدار پر برخورد، یاگو آسپاس و لوکاس لیوا از لیورپول و تام کلورلی، رابین فان پرسی، مایکل کریک و اشلی یانگ از داور کارت زرد گرفتند. لیورپول با این پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز، شمار امتیازهای خود را به 9 امتیاز رساند تا به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. منچستریونایتد هم با چهار امتیاز رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

در دیگر دیدار سوانسی سیتی در زمین وست برومویچ آلبیون با حساب دو بر صفر به برتری رسید. بن دیویس 22 و پابلو هرناندس 83 گل‌های سوانسی را وارد دروازه حریف کردند.

سوانسی با این پیروزی سه امتیازی شد و به رتبه شانزدهم رسید. وست بروم نیز همچنان با یک امتیاز رده بیستم جدول را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است دیدار آخر رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس بین تیم‌های آرسنال و تاتنهام از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
گل آندرهررا؛منچستریونایتد(2)-لیورپول(0)لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست سنگین اینتر در هفته شانزدهم سری A/ پیروزی پر گل لیورپول در لیگ برتر



اخبار ,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان اروپا


اخبار ورزشی - شکست سنگین اینتر در هفته شانزدهم سری A

اینتر در هفته‌ شانزدهم سری A ایتالیا در خانه ناپولی با نتیجه سنگین 4 بر 2 شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، هفته‌ شانزدهم سری A ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) با یک دیدار ادامه یافت که در آن ناپولی میزبان با نتیجه‌ پر گل چهار بر دو اینتر را در هم کوبید.

ناپولی، تیم سوم جدول که هفته‌ گذشته از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، در ورزشگاه خانگی‌ خود، سن‌پائولو میزبان اینتر بود که در پایان با نتیجه‌ چهار بر دو به پیروزی رسید.

گونسالو هیگواین (9)، دریس مارتینس (39)، بلری ژمایلی (41) و خوزه کایخون (81) برای ناپولی میزبان گلزنی کردند و استبان کامبیاسو (35) و یوتو ناگاتومو (47) گل‌های اینتر را به ثمر رساندند.

ناپولی با پیروزی در این دیدار جمع امتیازهای خود را به 35 رساند تا در رده سوم جدول قرار گیرد. اینتر نیز با این شکست در همان رده پنجم باقی ماند.

در حساس‌ترین بازی هفته‌ شانزدهم سری A ایتالیا امشب (دوشنبه) میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان رم خواهد بود.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 43 امتیاز صدرنشین است و رم با 37 و ناپولی با 35 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
                                   ................................................
  
  پیروزی پر گل لیورپول در لیگ برتر

 آخرین دیدار هفته‌ شانزدهم لیگ برتر با پیروزی پر گل لیورپول به پایان رسید.

به گزارش ایسنا ، هفته‌ شانزدهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن لیورپول موفق شد با پنج گل تاتنهام را در هم بکوبد تا با تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول صعود کند.

لیورپول که در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین مهمان تاتنهام بود با درخشش لوئیس سوآرس اروگوئه‌ای با پنج گل میزبان خود را از پیش‌رو برداشت.

در این دیدار لوئیس سوآرس دو بار در دقایق 18 و 84، یوردان هندرسون (40)، یان فلانگان (75) و رحیم استرلی (89) برای لیورپول گلزنی کردند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر آرسنال با 35 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های لیورپول و چلسی با 33 امتیاز به دلیل تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
اخبار ورزشی - ایسنا