ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشدار گواردیولا به روسل برای خرید فابرگاس



 

 

هشدار گواردیولا به روسل برای خرید فابرگاس

 

پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا به ساندرو روسل رییس این باشگاه هشدار داد معامله با آرسنال برای جذب سسک فابرگاس را به سرانجام برساند.

به گزارش فوتبال آنلاین، بارسلونا مطمئن است این هفته کار انتقال فابرگاس به این تیم به نتیجه می رسد.
هرچند که ''آرسن ونگر'' سرمربی آرسنال گفته است اشتیاقی برای فروش ا ین بازیکن 24 ساله خود ندارد ولی به نظر می رسد در برابر خواست هیات مدیره باشگاه سر تسلیم فرود آورده است.
نزدیکترین دوستان فابرگاس در آرسنال پیش از این گفته بودند که او در این فصل تابستان این تیم را ترک خواهد کرد.
این واقعیت که فابرگاس به بهانه مصدومیت اجازه یافته در خانه بماند و در تور آسیایی این تیم شرکت نکند به این باور دامن زده که او به زودی به زادگاهش کاتالونیا باز خواهد گشت.
تئو والکات مهاجم توپچی های لندن ازهیات مدیره این باشگاه خواست که این معامله را انجام ندهند.
وی گفت: باید بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم ولی به تیمی بزرگتر احتیاج داریم.


ویدیو مرتبط :
روسل :

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی



 

 

 

 

هشدار پلیس در خصوص آگهی‌های خرید و معافیت خدمت سربازی

 

پلیس آذربایجان شرقی در اطلاعیه‌ای نسبت به آگهی‌های فریبنده خرید و معافیت خدمت سربازی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی این استان اعلام كرد: آگهی‌های صادره از طرف عده‌ای افراد سودجو در خصوص معافیت و خرید خدمت سربازی در شهرستان عجبشیر و دیگر شهرستان‌های تابعه فاقد اعتبار قانونی است.

حسین محمودی افزود: برابر گزارش وظیفه عمومی شهرستان عجبشیر در سطح این شهرستان افراد سودجو اقدام به پخش آگهی با محتوای «دولت جمهوری اسلامی به افرادی كه از سال 1358 تا 1370 خدمت وظیفه را انجام داده‌اند با ارائه مدارك لازم 20 میلیون ریال وجه نقدی می‌پردازد و یكی از فرزندان ذكور آنان از خدمت سربازی معاف می‌شود.» كرده‌اند كه این آگهی از نظر نیروی انتظامی فاقد اعتبار بوده و صرفاً با قصد اخاذی از مردم منطقه صورت گرفته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از مردم خواست با هوشیاری كامل با این نوع آگهی‌ها برخورد كرده و مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و به منظور بررسی اعتبار اینگونه آگهی‌ها مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده و با مأموران انتظامی مشاوره كنند.