ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشدار وزارت ورزش به منتقدان کی‌روش!


مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ادعا می‌ کند که تمام برنامه های کی‌روش اجرا خواهد شد.

ورزش سه: علی حسنی خو امروز در جلسه با کی‌روش و علی کفاشیان شرکت کرد و در پایان جلسه این مساله عنوان شد که سرمربی تیم‌ملی به کارش ادامه می‌ دهد. علی حسنی خو در این باره می‌ گوید: ما در این جلسه تلاش کردیم در مورد مشکلات حضور کی‌روش در فوتبال ایران بحث کنیم. موضوعی که ذهن کی‌روش را درگیر کرده بود، یکسری مشکلاتی بود که سرراه تیم‌ملی قرار گرفته بود. ما به او قول دادیم که تمام مشکلات حل شود.

اما حسنی خو در پایان جلسه گفته بود که کسانی که مخالف کی‌روش هستند، باید از فدراسیون فوتبال بروند. او در پاسخ به این سوال که دقیقا چه کسانی بوده اند هم گفت: من نمی‌ خواهم در این مورد صحبت کنم فقط همان جمله قبلی ام را تکرار می‌ کنم. وقتی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیده اند که کی‌روش به کارش ادامه دهد، دلیلی ندارد که عده ای با این مساله مخالفت کنند.

او ادامه داد: ممکن است کسی بخواهد انتقاد کند که این اصلا مشکلی ندارد. هر فردی در فدراسیون فوتبال حق دارد که عملکرد سرمربی تیم‌ملی را نقد کند. اما سوال من این است که چوب لای چرخ تیم‌ملی گذاشتند چه معنایی دارد؟ این موضوع یعنی اینکه اجازه ندهیم کی‌روش کارهایش را انجام بدهد. به نظر من در این مورد علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید راسا وارد ماجرا شود و کسانی که نمی‌ خواهند تیم‌ملی موفق شود را از فدراسیون فوتبال اخراج کنند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش در مورد اینکه چه زمانی قرار است جلسه هیات رئیسه فوتبال با حضور کی‌روش برگزار شود هم گفت: نمی‌ دانم چون من عضو هیات رئیسه نیستم و در مورد این مساله خود اعضا تصمیم می‌ گیرند. دلیلی هم ندارد که من دیگر در این جلسات حضور داشته باشم چون وظیفه ام را انجام دادم.


ویدیو مرتبط :
هشدار به وزارت امور خارجه!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال/کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم



مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال

قول سرپرست وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل تیم‌ملی فوتبال

سرپرست وزارت ورزش و جوانان به مردم ایران قول داد تا تیم ملی بدون مشکل آماده حضور در جام‌جهانی شود.

 رضا صالحی‌امیری پس از پایان جلسه با علی کفاشیان و کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه مشکلاتی که در تیم ملی وجود داشت، بررسی و تصمیم‌های لازم گرفته شد.

وی افزود: در این جلسه به صورت جدی از فدراسیون فوتبال که زحمات زیادی کشیده است قدردانی و حمایت صورت گرفت و همچنین حمایت و تقدیر خود را از کارلوس کی‌روش که تلاش‌های زیادی را برای موفقیت تیم ملی انجام داد به او اعلام کردیم.

 

به هر حال تا پیش از این مشکلات مالی وجود داشت که در این جلسه به توافق رسیدیم که این مشکلات حل شود و اکنون می‌توانیم به مردم بگوییم که تیم ملی ایران برای حضور در جام‌جهانی مشکلی ندارد.

 

مشکل تیم‌ملی فوتبال ,تیم‌ملی فوتبال
کی‌روش: وزارت ورزش و جوانان را با امید ترک می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید جلسه خوبی در وزارت ورزش و جوانان داشته و آنجا را با امید ترک کرده است.

 کارلوس کی‌روش بعد از پایان جلسه در وزارت ورزش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کفاشیان صحبت‌های شفافی در این جلسه مطرح کرد. امروز جلسه‌ مثبتی داشتیم و امیدوارم بتوانیم از این به بعد برنامه‌ها را بهتر پیش ببریم. قرار شده کفاشیان کارهای اصلی را انجام دهد.

سرمربی تیم ملی افزود: من به گفته‌های وزیر ورزش و کفاشیان اشاره می‌کنم. امروز دفتر وزارتخانه را با امید ترک می‌کنیم و امیدوارم برنامه‌های خوبی داشته باشیم تا در نهایت موفقیت جام‌جهانی از آن ما باشد. /ایسنا