ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشدار آنری به مالک چلسی


اسطوره باشگاه آرسنال به ستایش از ژوزه مورینیو پرداخت و به سران باشگاه چلسی درباره اخراج او هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه سان انگلیس، عملکرد کابوس‌واری که چلسی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته است، باعث شده خبرهای زیادی درباره اخراج ژوزه مورینیو به گوش برسد.

تیری آنری در این زمینه گفت: اخراج مورینیو بدترین تصمیم خواهد بود. مورینیو تنها مربی است که می‌تواند چلسی را به روزهای خوبش برگرداند. وقتی این مربی پرتغالی تاکید کرد بهترین مربی برای چلسی است، حق با او بود. من هم بر این باور هستم مورینیو بهترین مربی تاریخ باشگاه چلسی است و تنها او است که می‌تواند چلسی را از شرایط سختی که گرفتار آن شده است، نجات دهد.

او ادامه داد: نباید سران باشگاه چلسی به دنبال انتقام گرفتن از مربی باشند که تیم آنها را به یکی از قدرت‌های اصلی لیگ جزیره تبدیل کرده است. فکر کردن به اخراج مورینیو، آن هم در شرایطی که قراردادش به تازگی چهار سال تمدید شده است، اشتباه بسیار بزرگی است.

چلسی از 10 بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تنها یازده امتیاز کسب کرده است. این تیم در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم لیگ جزیره در استمفوردبریج از لیورپول پذیرایی می‌کنند و بسیاری این دیدار را آخرین فرصت آقای خاص می‌دانند.


ویدیو مرتبط :
حرکات مسخره ابراموویچ مالک باشگاه چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار اریکسون به مالک متمول چلسی


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس درباره اخراج ژوزه مورینیو به مالک متمول این باشگاه هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر، چلسی روزهای بسیار بدی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پشت سر می‌گذارد. این تیم فصل قبل توانست با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما در فصل جاری با حفظ ستاره‌های بزرگش، کابوس‌وار ظاهر شده است و از دوازده بازی تنها یازده امتیاز کسب کرده است.

طبیعی است وقتی تیمی بد نتیجه می‌گیرد، انگشت اتهام به سوی سرمربی تیم باشد و خبرهای زیادی درباره اخراجش به گوش برسد. سون گوران اریکسون که پیشتر هدایت تیم ملی فوتبال انگلیس را به دست داشت و یکی از دوستان نزدیک رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر چلسی است،‌ در این زمینه گفت: آنچه برای مورینیو اتفاق افتاده، یک غافل‌گیری بزرگ است. او فصل قبل با همین بازیکنان و همین سبک بازی، به راحتی جام قهرمانی را بالای سر برد اما در فصل جاری شکست‌های پیاپی را متحمل می‌شود. فوتبال پر از غافلگیری است و شرایط چلسی و مورینیو هم یکی از غافل‌گیری‌های بزرگ است.

او ادامه داد: از مالک باشگاه چلسی می‌خواهم به حمایتش از مورینیو ادامه دهد. اخراج این مربی پرتغالی به هیچ وجه نمی‌تواند تصمیم درستی باشد. باید همه کسانی که با باشگاه چلسی در ارتباط هستند، دست به دست هم بدهند تا تیم را از چنین شرایط سختی که در آن گرفتار شده، نجات دهند. شایعات زیادی که درباره چلسی وجود دارد، اصلا به سود این تیم نیست.

اریکسون رابطه بسیار خوبی با آبراموویچ دارد. رسانه‌های انگلیسی وقتی در سال 2003 آبراموویچ باشگاه چلسی را خرید، نوشتند اریکسون در این خرید راهنمای او بوده است چرا که این مالک متمول روسی ابتدا می‌خواست باشگاه تاتنهام را بخرد اما اریکسون او را متقاعد کرد در چلسی سرمایه‌گذاری کند.

آبراموویج در 12 سالی که مالک باشگاه چلسی بوده است، از 9 مربی روی نیمکت تیمش استفاده کرده که موفق‌ترین آنها ژوزه مورینیو است. او سه عنوان قهرمانی را با این تیم در لیگ جزیره به دست آورده است. روبرتو دی‌متئو هم که مربی موقت چلسی بود، توانست بزرگترین جام تاریخ این باشگاه را که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود به آبراموویچ هدیه دهد و نام خود را برای همیشه در تاریخ این باشگاه لندنی جاودانه کند.