ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشت کشته در جشن هواداران کلمبیا


در جشن های روز گذشته هواداران کلمبیا در بوگوتا 8 هوادار جان باختند.

ورزش سه: در جشن های روز گذشته هواداران کلمبیا در بوگوتا 8 هوادار جان باختند.

جشن صعود کلمبیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پس از پیروزی 2-0 مقابل اروگوئه در بوگوتا به قیمت جان هشت انسان تمام شد.

تیم ملی کلمبیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی توانست که با نتیجه 2-0 بر اروگوئه غلبه کند و حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.




ویدیو مرتبط :
کشف نیم تن کوکائین در اتوبوس هواداران تیم کلمبیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک کشته در جشن پیروزی کلمبیا برابر اروگوئه



اخبار,اخبار ورزشی,پیروزی کلمبیا برابر اروگوئه


 اخبار ورزشی - یک کشته در جشن پیروزی کلمبیا برابر اروگوئه

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کلمبیا در برابر اروگوئه در جام جهانی برزیل، براثر تیراندازی در جشن های شادی مردم کلمبیا، یک زن 25 ساله به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مقامات کلمبیا اعلام کردند در جشن مردم در بوگوتا ، فردی اقدام به شلیک هوایی کرد که یک زن کشته و یک نفر زخمی شد.

شهردار بوگوتا به خبرنگاران گفت ما در حال آماده باش به سر می بریم. فرمانده پلیس کلمبیا نیز از مردم خواست این جشن را به اشک تبدیل نکنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، پیشتر در جریان جشن مردم کلمبیا به مناسبت برد تیم ملی این کشور در برابر یونان ، نه نفر کشته شده بودند.

در کلمبیا برای جلوگیری از تلفات بیشتر ، مصرف الکل ممنوع شده است و حضور پلیس در شهرها افزایش یافته است.

 اخبار ورزشی - واحد مرکزی خبر