ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هزینه کادرفنی سپاهان: نیم میلیون دلار!



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال سپاهان

سرمربی سپاهانی ها که به همراه دستیار خود از این تیم کنار رفته است، رقمی در 2 میلیارد تومان برای این تیم هزینه داشته است

حسین فرکی که دومین مربی گران قیمت لیگ برتر محسوب می شود با رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومان، قرارداد سنگینی با سپاهان بسته، قراردادی که البته با توجه به قهرمانی اودر دو فصل گذشته چندان هم غیرمنطقی نیست. جالب اینکه فرکی در صورت قهرمانی در لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به دو سوم این مبلغ را نیز به عنوان پاداش دریافت می‌کرده است.

بنابر آنچه در سایت سازمان لیگ منتشر شده است، علاوه بر فرکی، احمد سجادی نیز با 4.000.000.000به عنوان گرانترین مربی دروازه بان های لیگ کار می‌کرده است. جالب اینکه سجادی که البته یار غار فرکی است و پست سازمانی‌اش دستیار اولی نیست تقریبا بیشتر از همه دستیار اول‌های لیگ حقوق می‌گیرد. حال آنکه وظیفه او مربی گلرهاست که امکان ندارد در هیچ جای دنیا مربی گلری بیشتر از دستیار اول‌ها پول بگیرد.

در کادرفنی سپاهان ابوالقاسم زاغی نژاد با 1.100.000.000 ریال، مجید بصیرت با 1.300.000.000 ریال و علی صالح نیا نیز با 1.100.000.000 ریال دیگر مربیان این تیم بودند و در مجموع می توان گفت 19.500.000.000 ریال هزینه ای بود که نیمکت سپاهانی ها از ابتدای فصل برای آنها دربر داشته است. سپاهان که از مشکلات مالی نیز رنج می‌برد، برای استخدام مربی جدید شرایط چندان مناسبی ندارد اما در هر صورت آنها باید دوباره هزینه‌ای گزاف را متحمل شوند.

نکته اینکه یحیی گل‌محمدی با 50 میلیون بیشتر از فرکی گران‌ترین مربی ایرانی لیگ است. دراگان اسکوچیچ نیز 450 هزار دلار به عنوان گرانترین مربی لیگ برتری محسوب می شود. هنوز کسی نمی‌داند که آیا مربی جدید سپاهان با چه رقمی راهی این تیم اصفهانی می‌شود.
 
اخبار ورزشی - ورزش 3


ویدیو مرتبط :
مصاحبه بازیکنان و کادرفنی سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیم میلیون دلار هزینه 15دقیقه گپ زدن با کریستین استوارت!



کریستین استوارت,تصاویر کریستین استوارت,بازیگران زن هالیوودی

نیم میلیون دلار هزینه 15دقیقه گپ زدن با کریستین استوارت!

یک شاهزاده عرب نیم میلیون دلار برای 15 دقیقه گپ زدن با کریستین استوارت بازیگر هالیوودی فیلم گرگ و میش پرداخت کرد! شاهزاده خاورمیانه‌ای، درخواست دیدار حتی کوتاه با کریستین استوارت را مطرح کرد و...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، هاروی وینستون کارگردان امریکایی در مراسم معرفی فیلم جدیدش "12.12.12"، در جشنواره سینمایی تورنتوی کانادا، فاش کرد: یک شاهزاده عرب، مبلغ پانصد هزار دلار برای 15 دقیقه گپ زدن با کریستین استوارت، بازیگر زن هالیوود پرداخت کرد.

یاهو نیوز به نقل از این کارگردان نوشت: یک شاهزاده از یکی از کشورهای خاورمیانه، درخواست دیدار حتی کوتاه با "کریستین استوارت" را مطرح کرد وی نیز درخواست این شاهزاده عرب را به "استوارت" منتقل کرد. اما این بازیگر هالیوودی بی درنگ پرسید: در مقابل این درخواست، چقدر پول پرداخت می کند؟ بدین ترتیب کارگردان مذکور با شاهزاده عرب به چانه زنی پرداخت و سرانجام وی به پرداخت نیم میلیون دلار در مقابل دیدار با این بازیگر امریکایی راضی شد.

گفته می شود این بازیگر در حال جمع آوری کمک ها برای مردم ایالت هایی است که اکتبر سال گذشته میلادی بر اثر توفان "سندی" در امریکا آسیب دیده اند.
پایگاههای اجتماعی با نقل این خبر ادعا کرده اند که شاهزاده مذکور از خاندان آل سعود عربستان است که البته صحت این ادعا از سوی منابع مستقل یا داخل عربستان به تأیید نرسیده ./بانی فیلم