ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت(91/08/29)



از فلاش بک درد ساز فردوسی پور تا دعوای مرادی و غیاثی !

هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب بود و محور اصلی آن، پیرامون ناکامی های ایران در مقدماتی جام جهانی و بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان بود.

البته در ادامه، به رخدادهای حاشیه‌ای داوری هم اشاره داشت.

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمترین عامل ناکامی های فوتبال چیست ؟ ۱- بازیکنان 2- فدراسیون 3- مربیان ، که در پایان نزدیک 78درصد به گزینه 2 یعنی فدراسیون فوتبال رای دادند و نزدیک 16 درصد بازیکنان را مقصر قلمداد کردند و 6 در صد مربیان را عامل ناکامی معرفی کردند .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت 11 و 34 دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی پرداخت. برنامه ۹۰ شب گذشته همچون دوشنبه شب‌های هر هفته از شبکه ۳ پخش شد. در آغاز برنامه، نخستین بازی تیم‌های ایران و ازبکستان به تصویر کشیده شد.

به گزارش «تابناک»،  بیژن ذوالفقارنس کارشناس فوتبال نخستین مهمانان حضوری برنامه نود بود که در مورد علت ناکامی های ایران سخن گفت .

در ابتدای بازی صحنه هایی از بازیهای ایران در سالهای مختلف مقدماتی جام جهانی پخش شد و گلهای حساس خورده از روی سانتر در عمق دفاع به نمایش گذاشته شد .

مسعود مرادی کار‌شناس حضوری داوری برنامه نود بود ، وی اعتقاد داشت در بازی استقلال و سپاهان داور اشتباه فاحشی نداشت و فقط در یک صحنه حیدری باید کارت زرد می گرفت . در ضمن در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن هر دو اخراج صحیح بود ولی قبل از گل مهدوی کیا خطای گرفته شده صحیح نبود ، ضمن اینکه در اوائل بازی یک ضربه پنالتی بسود پرسپولیس گرفته نشد .

ذوالفقارنسب : مقصر اصلی فدراسیون است

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال نخستین مهمانان حضوری برنامه نود بود که اعتقاد داشت ،  بی شک این فدراسیون فوتبال است که باید مسبب ناکامی های اخیر فوتبال ایران شناخته شود.

ذوالفقارنسب که به برنامه 90 رفته بود تا درباره تیم ملی صحبت کند ، درپاسخ به فردوسی‌پور در باره نظرسنجی برنامه 90 که می پرسید کدام یک از 3 عامل بازیکنان ، مربیان و فدراسیون مسبب ناکامی های اخیر فوتبال ایران هستند، گفت:« بدون شک فدراسیون و فکر می کنم همه بالای 18 ساله ها که به این سئوالپاسخ می دهند ، می گویند فدراسیون مقصر است چون هم در تیم جوانان ، هم در فوتسال و هم فوتبال ناکامی داشتند.

وی در ادامه درباره تیم ملی و گل هایی که می خورد گفت:«همه تیم ها می دانند مشکل دفاعی ما چیست. الان همه تیم ها 10 گل پایانی که ما خوردیم را دیدند و می دانند ما چطور گل می خوریم. برابر کره هم روی ایستگاهی ها خیلی مشکل داشتیم. با هر کاشته تیم ما استرس پیدا می کند. تیم ما در سازمان دفاعی اش بی تدبیری دارد این چیزی است که کار دست ما داده است.

ذوالفقارنسب ادامه داد: سال هاست که ما در توپ های بلند مشکل داریم. مشکل شناخت فضا و مکان را داریم. مدافعان ما باید این مشکلات را در باشگاه ها برطرف می کردند. به نظر من باشگاه ها هم باید در نظرسنجی شما قرار می گرفتند چون ما سالهاست که نه هافبک بازیساز ساختیم ، نه دفاع خوب و نه مهاجم. در فوتبال می گویند مدافعان باید 3 یا 4 چشم داشته باشند ولی گل ازبکستان را که می بینی ، هر دو دفاع ما مقصر بودند. من تعجب می کنم کارلوس کروش در اردوهای تیم ملی این مشکل را برطرف نکردند. 

ذوالفقارنسب در بخش دیگری از حرف هایش گفت: تیم ملی ما بیش از هر چیز نیاز به یک کمیته فنی دارد که با کارلوس بتواند تعامل کند. اختیارات کروش خیلی زیاد شده ، باید کمی از این بار کم کرد تا شرایط بهتر شود.همان روزهای اول باید یک دستیار خوب و آگاه کنار کارلوس می گذاشتند که بتواند کمک کند. من فکر می کنم کارلوس نسبت به تیم های حریف و بازیکنان ایرانی خیلی آگاهی ندارد.آرزو می کنم که تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.

فلاش بک درد ساز فردوسی پور !

افشاریان : آقای غیاثی بندر خوش گذشت ؟

در ادامه برنامه ماجرای حرف های هفته قبل خداداد افشاریان ، این هفته هم برنامه عادل فردوسی پور را جنجالی کرد.

خداداد افشاریان در 90 هفته قبل گفته بود که حسین عسگری مشاور عالی باشگاه آلومینیوم هرمزگان است ، با انتقاد صریح مسئولان باشگاه آلومینیوم روبرو شد. مدیر این تیم اعلام کرد از افشاریان شکایت می کند و اکبر میثاقیان هم با گلایه گفت تا به حال 5 تیم را بالا آورده اما هیچ گاه متهم نشده که داوری به سودشان بوده است.

بعد از این حرف ها خداداد افشاریان روی آنتن برنامه عادل آمد و گفت: هفته قبل من از آقای عسگری پرسیدم محروم هستم یا نیستم. من کلکسیونی از محرومیت ها را به لطف ایشان داشتم.آقای عسگری برای مدیریت سئوال من ، چیزی گفتند که من هم واکنش نشان دادم. او حرفی زد که نباید می زد.

او مرا منتسب کرد به تیم شهرداری یاسوج. من هیچ مشکلی با هیچ تیمی ندارم. از مردم خوب هرمزگان هم عذر می خواهم. اگر من را منتسب می کنند به تیم شهرداری یاسوج ، من هم مدرک دارم که ایشان با تیم آلومینیوم ارتباط دارد. این اسناد را اگر شکایت کنند ، رو می کنم اما الان یک کد به شما می دهم. پرینت مکالمات دوستان را بگیرید همه چیز برای همه روشن می شود. من فقط می گویم آقای عسگری دوست داشته آلومینیوم برنده باشد. مثل شما که یک تیم را دوست دارید ،

همین مسعود مرادی ، کریمی ، ممبینی برای چه رفته اند؟ الان بچه هایی که به برنامه شما آمدند به مشکل خوردند. یک شبانه روز اگر برنامه بگذاریم برای آقای عسگری ، سر سوزنی در رفتار او تغییر ایجاد نمی شود.

بعد از این مسعود مرادی با انتقاد از محرومیت داورانی که برای کارشناسی به برنامه 90 می آیند گفت: اگر آقای ممبینی با مجوز کمیته داوران به برنامه 90 آمده برای چه او را محروم می کنند. من و همکارانم باید پاسخگوی داوری کشور باشیم.

من نمی توانم باشم و تشریفاتی باشم. هفته قبل جلسه داوران بوده در شهر زنجان ، دو نفر از اعضای کمیته نیامدند. من اینجا به دلیل بی حرمتی که شده از همه عذرخواهی می کنم. الان همه دیدند دپارتمان و کمیته با هم مشکل دارند. این تنش های بین دو طرف به داوران منتقل می شود و این تیم ها هستند که در نهایت ضرر می کنند.

دقایقی بعد بود که رضا غیاثی روی خط برنامه آمد و گفت: این آقا حرف های ما در جلسه خصوصی را بیرون برده و فردایش علی خسروی رفته از ما شکایت کرده است. تا زمانی که حرف های خصوصی ما را بیرون می برند ، ما در جلسات شرکت نمی کنیم. من حکمم را از آقای کفاشیان گرفتم ، به جلسات نمی روم. ما از دپارتمان حمایت می کنیم چون دپارتمان بر حق است. تا زمانی هم که بیرون مان نکردند استعفا نمی دهیم .

مسعود مرادی که مهمان برنامه 90 بود جوابی به این حرف ها نداد و تنها گفت: خوب است مردم ببینند چه کسانی داوری کشور را اداره می کنند. جالب اینجا بود که خداداد افشاریان برای دفاع از مرادی روی خط آمد و به غیاثی گفت: 5 روز مسافرت بندرعباس خوش گذشته؟ این داور بازنشسته با اشاره به فریادهای غیاثی گفت: همه ما با این لحن گفتاری شما مشکل داریم. این چه وضع صحبت است!

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که مهمترین عامل ناکامی های فوتبال چیست ؟ ۱- بازیکنان 2- فدراسیون 3- مربیان ، که در پایان نزدیک 77 درصد به گزینه 2 یعنی فدراسیون فوتبال رای دادند  و نزدیک 15 درصد بازیکنان را مقصر قلمداد کردند و 8 در صد مربیان را عامل ناکامی معرفی کردند ./تابناک

 


ویدیو مرتبط :
دانلود قسمت صحبت های هواداران در سال 91 در برنامه دیشب نود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ چه گذشت؟(91/07/10)



از رمز گشایی فردوسی‌پور از انتخابات بحث برانگیز فارس تا انتقاد مهدوی کیا از رحیمی

در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ چه گذشت؟

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه جالب و تا اندازه‌ای جنجالی بود. محور اصلی برنامه پیرامون انتخابات بحث برانگیز رئیس مجمع فارس بود که شرایط رای گیری اصلا شرایط مطلوبی نداشت !

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که تیم ملی نوجوانان در چه رتبه ای قرار می گیرد؟ ۱ـ اول ۲ـ دوم ۳ ـ عدم حضور در فینال.

در این نظرسنجی در پایان، نزدیک 78 درصد بینندگان برنامه به گزینه یک رأی دادند، 16 درصد گزینه دو و شش درصد گزینه سه را برگزیدند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه آغاز شد.  که پیرامون این مسأله بود، دیشب به سوژه خبری برنامه نود تبدیل شد. انتخابات بحث برانگیز رئیس فدراسیون فارس بود که شرایط رای گیری اصلا شرایط مطلوبی نداشت محور اصلی برنامه 90 بود .

به گزارش «تابناک»، جالب این که 3 نفر از رای دهندگان موقع رای گیری اصلا در محل حضور نداشتند ! آقای ترابی نماینده آموزش و پرورش ، مسئول تیم شهر خرامه و دبیر هیات فوتبال ممسنی، در تماس تلفنی در برنامه 90 صراحتا به این امر اشاره کردند .

در آغاز برنامه بازی تیم ملی نوجوانان مقابل تیمهای کویت و استرالیا به نمایش گذاشته شد و دوستی مهر سرمربی این تیم صحبتهایی در این ارتباط داشت .

محمد فنایی کار‌شناس داوری مهمان حضوری برنامه ۹۰ بود. 

انتقاد مهدوی کیا از مدیرعامل سپاهان

کاپیتان پرسپولیس از اظهارات رحیمی مدیرعامل سپاهان در خصوص وقایع رخ داده در فولادشهر ابراز تاسف کرد و واکنش نشان داد.در برنامه دوشنبه شب نود مهدی مهدوی کیا که به عنوان بازیکن قرن هامبورگ انتخاب شده بود در این خصوص صحبت کرد و در خاتمه صحبت هایش به انتقاد از مدیرعامل باشگاه سپاهان پرداخت.

رحیمی در برنامه گذشته نود در واکنش به اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان و پرسپولیس که منجر به بروز مشکل برای برخی از نفرات پرسپولیس شد، با بیان این جمله که "خنده های مهدوی کیا گویای همه چیز است" سعی کرد در لفافه اتفاقات را شبیه سازی شده جلوه دهد.

مهدوی کیا در واکنش به این اظهارات گفت: متاسفم که چنین صحبت هایی مطرح شده است. تمام ایران دیدند که چه اتفاقاتی رخ داده بود و متاسفانه آقایان از خنده های من می گویند. باید گفت در آن شرایط اگر قهقهه هم می زدیم کاملا طبیعی بود.

کاپیتان پرسپولیس از عدم بررسی لازم در خصوص اتفاقات بازی با سپاهان نیز انتقاد کرد و گفت: هر جای دنیا چنین اتفاقی رخ می داد پای مراجع قضایی نیز باز می شد اما اینجا خیلی راحت از کنار ماجرا گذشتند. نمی دانم اگر اتفاقی برای بازیکنان رخ می داد چه کسی جوابگو بود. در عمر ورزشی ام چنین چیزی را ندیده بودم و امیدوارم دیگر هم نبینم.

افشاگری تکان دهنده عادل فردوسی پور از مجمع فوتبال فارس

عادل فردوسی پور پرده از اتفاقی تلخ برداشت که نشان داد ، انتخاب هادی آیت اللهی به احتمال فراوان با آرایی واقعی نبوده است.برنامه دوشنبه شب 90 ، تصاویری را پخش کرد که صراحتا انتخاب مجمع فارس را زیر سوال برد ، مدیر باشگاه یکی از باشگاهها ، رای ها را در جیبش گذاشته بود !

همچنین 3 رای دیگر را به نمایش کشید که مثل نماینده آموزش و پرورش ، مسئول تیم شهر خرامه و دبیر هیات فوتبال ممسنی که آرای شان ، واقعی نبوده و مخدوش بوده اند. کمانه ، رئیس اداره کل تربیت بدنی استان فارس که خودش هم متهم بود همه نوع تلاشی کرده تا مجمع هیات فارس را از حد نصاب بیاندازد ، در این برنامه گفت:« مجمع شکل قانونی نداشت . ما از ابتدا خواستیم تا این مجمع به دلایل مشکلاتی که داشت ، برگزار نشود و هیچ سندی نیست که بیاورید و اثبات کنید ، ما مانع از حضور کسی در مجمع شده باشیم. ما از آقای کفاشیان خواستیم که این مجمع را برگزار نکند اما این کار را نکردند. الان هم ما مدارک تخلفات را به وزارت گزارش دادیم.»

بعد از او ، جعفر جعفری ، مدیر باشگاه فجر که زیر بار فشار بود ، گفت:« من نمی دانم چه اتفاقی برای رای های مخدوش افتاده ولی شاید همان طور که نماینده آموزش و پرورش گفت ، در مجمع حضور نداشت.» او بعد از این خداحافظی کرد تا از زیر فشار اتهام تخلف در انتخابات خارج شود. این درحالی بود که اصلا معلوم نشد ، رایی را که جعفری در جیبش گذاشته ، چه بوده است.

ترابی نماینده آموزش و پرورش در مجمع هیات شیراز روی خط برنامه 90 رفت و تاکید کرد :« من در مجمع رای ندادم و نمی دانم این رایی که در سالن افتاده چه بوده است؟» دقایقی بعد زکی پور ، دبیر هیات فوتبال شیراز درباره این اتفاقات گفت:« ما به رغم فشاری که برای تعلیق شده بود ، 39 نفر را در مجمع داشتیم. ما جای آقای ترابی رای سفید در صندوق انداختیم. این رای ممسنی هم توسط دبیر هیات به صندوق انداخته شده است. »

سپس خسروی ، رئیس هیات فوتبال ممسنی هم روی خط آمد و گفت:«من به هیچ وجه به دبیرم اجازه ندادم که جای من برود رای بدهد . به او نامه ای هم ندادم . من از هیچ کس ترسی ندارم هیچ کس به من نگفت بیا یا نیا . من خودم احساس کردم که اتفاقات خوشایندی نمی افتد. برای همین شرکت نکردم ، هیچ کس حق نداشت از طرف من برود رای بدهد.

زکی پور ، در ادامه هم همچنان تاکید داشت رای ممسنی قانونی بوده و دبیر ممسنی ، نامه ای به همراه داشته که در مجمع رای بدهد.بعد از این آب پیما ، مدیر باشگاه آبفای خرامه روی خط آمد و گفت:« من رایی در مجمع ندادم و کسی هم از طرفم به مجمع نرفت اما کسی که از شهر خرامه رای داد ، رئیس هیات فوتبال شهر بوده که برای خودش هم حق رای داشته است. » درحالی که عادل فکر می کرد یکی از آرای مخدوش آن حل شده است ،

ناگهان ، زکی پور به اصرار گفت که آنها نماینده باشگاه آبفا را هم در انتخابات داشته اند و از آنها رای گرفته اند. لحظاتی بعد با این گفته ناگهانی دبیر هیات فارس باری دیگر قصه به جریان افتاد . براتی کارشناس حقوقی فوتبال ، روی خط برنامه آمد و تاکید کرد با این تصاویر و هر یک از این آرای مخدوش می توان انتخابات را باطل کرد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

تا ساعت یک و سی دقیقه پاسخ نظرسنجی نود به این صورت بود : پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که تیم ملی نوجوانان در چه رتبه ای قرار می گیرد؟ که  ۱ـ اول  ۲ـ دوم ۳ ـ عدم حضور در فینال. در این نظرسنجی در پایان، نزدیک 78 درصد بینندگان برنامه به گزینه یک رأی دادند، 16 درصد گزینه دو و شش درصد گزینه سه را برگزیدند./تابناک