ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هررا: نه من به رئال مادرید می‌روم نه دخه‌آ


ستاره اسپانیایی منچستریونایتد تاکید کرد نه خودش راهی رئال مادرید یا بارسلونا می‌شود نه دروازه‌بان این تیم قصد چنین کاری دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، آندر هررا دو فصل پیش از اتلتیک بیلبائو راهی منچستریونایتد شد. این بازیکن بارها با پیشنهاد رئال مادرید و بارسلونا مواجه شده است اما هیچگاه یونایتد را ترک نکرد و به نظر می رسد دوست دارد در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد.

نه تنها هررا قصد جدایی از منچستریونایتد را ندارد بلکه تاکید دارد داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد هم به رئال و یا بارسلونا نخواهد رفت و دوست دارد در اولدترافورد ماندنی شود.

این بازیکن اسپانیایی گفت: نه تنها من در منچستریونایتد باقی خواهم ماند بلکه می خواهم یک پیام هم به بارسلونا و رئال مادرید درباره دخه‌آ بدهم. او در یونایتد خوشحال است و اصلا قصد جدایی ندارد. دخه‌آ رابطه بسیار خوبی با هواداران برقرار کرده است و از حضور در تیم بزرگی همچون منچستریونایتد خوشحال است. جدایی من و دخه‌آ غیر ممکن است. می خواهیم روزهای درخشانی را در فوتبال جزیره رقم بزنیم.

او ادامه داد: آیا سران رئال و بارسلونا می توانند آرامش خود را حفظ کنند؟ دخه‌آ در تیمی بزرگ بازی می کند و اصلا قصد جدایی ندارد. ما این سنگربان بزرگ را حفظ خواهیم کرد و این همه چیزی است که می توانم بر زبان بیاورم.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی رئال مادرید و آس روم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید به دخه‌آ غرامت می‌دهد


برخی منابع خبری در اسپانیا مدعی شده‌اند که کهکشانی‌ها قصد دارند صبوری سنگربان منچستریونایتد برای پیوستن به آنها را با پول جبران کنند.

خبرگزاری تسنیم: ماجرای پر‌کش‌وقوس انتقال داوید دخه‌آ از منچستریونایتد به رئال مادرید در نهایت به سرانجام نرسید و با پایان مهلت نقل‌و‌انتقالات، این سنگربان اسپانیایی باید تا ماه ژانویه صبر کند که بتواند با کهکشانی‌ها پیش قرارداد ببندد.

اکنون رئالی‌ها می‌خواهند صبوری دروازه‌بانی را که به نظر می‌رسد از برنامه‌های لوئیز فن‌‌خال، سرمربی هلندی من‌یونایتد خارج شده و در این فصل حتی یک بازی هم برای شیاطین سرخ انجام نداده است، با پرداخت غرامتی 10 میلیون یورویی به او جبران کنند.

برخلاف منچستریونایتد، رئال مادرید شاید از منتفی شدن انتقال دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو در این فصل چندان ضرر نکرده باشد، چون تا چند ماه دیگر می‌تواند او را بدون پرداخت حتی یک یورو به شیاطین سرخ بخرد. قرارداد دخه‌آ با من‌یونایتد در پایان فصل جاری تمام می‌شود.

با تمام این‌ها هنوز قطعی نیست که برنامه فعلی رئال مادرید برای خرید دخه‌آ تا تابستان سال آینده بدون تغییر بماند به خصوص که کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی کهکشانی‌ها اخیراً پتانسیل خود را برای تبدیل شدن به دروازه‌بان شماره یک کهکشانی‌ها نشان داده است.

از طرف دیگر این مسئله که دخه‌آ بخواهد به کهکشانی‌ها ملحق شود یا خیر نیز مطرح است و بعید نیست که تغییر موضع فن‌خال برای بازگرداندن دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید به ترکیب اصلی و ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به او از سوی باشگاه، منجر به ماندن این دروازه‌بان 24 ساله در اولدترافورد شود.