ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه 210 میلیارد تومانی هدایتی به کریمی،کیا،محرمی و باقری کجا ثبت شده است؟



اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری استقلال و پرسپولیس

درحالی که یکی از بندهای اساسی در واگذاری استقلال و پرسپولیس ، مشارکت پیشکسوتان در بحث تیمداری است شورای واگذاری درباره استیل آذین به یک پارادوکس تبدیل شده است.

 در 24 ساعت نهایی تا انتخاب مالکین جدید استقلال و پرسپولیس ، شورای واگذاری باز هم به جمع بندی نرسیدند و قرار شد این نشست صبح روز دوشنبه هم ادامه پیدا کند . یکی از ابهام ها برای واگذاری ، ماجرای مشارکت پیشکسوتان در  این سبک از تیمداری بود.

نکته ای که استیل آذین یک هفته قبل آن را با اعلام اعطای 4 درصد از سهامش به 4 پیشکسوت پرسپولیس یعنی مجتبی محرمی ، کریم باقری ، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا ، استارت زد. شرکت استیل آذین ایرانیان سهامی عام که حسین هدایتی به طور ضمنی گفته بود اقلا 21 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. هدایتی در کنفرانسی که چندی قبل داشت ،درباره دارایی های شرکت استیل آذین ایرانیان گفت:« شرکت استیل آذین برندی است که 35 سال قدمت دارد و من از سن 16 سالگی که در دبیرستان بودم کارخانه‌داری می‌کنم. پس از آن به سپاه قدس رفتم و به جبهه اعزام شدم. بعد از پایان جبهه نیز دوباره بازگشتم و به فعالیت‌های اقتصادی خودم تا سال 82 ادامه دادم که پس از آن وارد عرصه ورزش شدیم. موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما کاملا مشخص است و شرکت استیل‌آذین ایرانیان با 21 هزار میلیارد سرمایه اسمی نشان می‌دهد که چه دارایی دارد. با مصوبه مجمع و حسابرس شرکت نیز استیل آذین ایرانیان وارد فرابورس شده و در حال بررسی است که احتمالا سرمایه اسمی ما به 82 هزار میلیارد تومان برسد.»

 یعنی با این واگذاری سهام هر یک از این 4 نفر صاحب سرمایه ای اقلا 210 میلیارد تومانی می شوند. رقمی شاید چند هزار برابر کل دارایی ها زندگی مجتبی محرمی و شاید بیش از تمام دارایی های علی کریمی ، مهدوی کیا و کریم باقری باشد .

اسناد ارائه شده از سوی شرکت استیل آذین ایرانیان به شورای واگذاری اما چنین واگذاری سهام با ارزشی را نشان نمی دهد. آخرین تغییرات انجام گرفته در سهامداران و اعضای هیات رئیسه باشگاه استیل آذین متعلق به 15 اردیبهشت ماه 1394 است . آنها آگهی دیگری در تاریخ 13 اردیبهشت داشتند که در هیچ یک از این دو تغییرات انجام گرفته ، چنین هدیه ارزشمندی به این بازیکنان هدیه نشده است.

اگرچه شاید در ادامه چنین تغییری ایجاد شود و بعد از واگذاری چنین هدیه چشمگیری را حسین هدایتی به این 4 نفر ببخشد. هدیه ای که سهم هر کدام شان را می تواند برابر با 80 درصد ارزش ریالی باشگاه پرسپولیس کند.

اتفاقی که زندگی یکی مثل مجتبی محرمی را از این رو به آن رو می کند . اگرچه ممکن است این نقل و انتقال در دفترخانه ای اتفاق افتاده باشد و هنوز در روزنامه رسمی به ثبت نرسیده باشد اما هنوز سندی در این باره منتشر نشده و شرکت استیل آذین ایرانیان می تواند بزودی با انتشار این اسناد ، پرده از حقیقت هدیه 840 میلیارد تومانی اش به خاطر پرسپولیس ، بردارد.

اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری استقلال و پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری استقلال و پرسپولیس

 

اخبار,اخبار ورزشی ,واگذاری استقلال و پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
ثبت شرکت کیا ثبت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باقری لنکرانی و محمد سعیدی کیا،در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند



انتخابات ریاست جمهوری,ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

باقری لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

کامران باقری لنکرانی تنها گزینه جبهه پایداری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای ثبت نام به وزارت کشور آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی هم با حضور در وزرات کشور نام خود را در رقابت های ریاست جمهوری یازدهم ثبت کرد.

لنکرانی  متولد  ۱۳۴۴ از تهران با مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی ، مدرک تخصص بیماری‌های داخلی و فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد‬ از دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

وی که یکی از جوانترین کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم است وزیر بهداشت کابینه اول محمود احمدی نژاد را در کارنامه خود دارد.

 لنکرانی که گزینه جبهه پیداری در این انتخابات است ، حضور خود در عرصه انتخابات را حضور فردی ندانست و با تأکید به حضور گفتمان در انتخابات، اعتقاد دارد: در انتخابات مهم است که افراد را از نظر گفتمانی نقد کنیم، نقد گفتمان ها با اخلاق اسلامی منافات ندارد اتفاقاً عدم شفافیت با اخلاق اسلامی منافات دارد.

همچنین لنکرانی در یکی از سخرانی های خود با بیان اینکه از احمدی نژاد در کابینه اش استفاده نمی کند، تاکید کرد: اشخاصی که می گویند شب انتخابات افشاگری می کنیم، قابل اعتماد نیستند.

سعیدی کیا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمد سعیدی کیا با حضور در وزارت کشور در اولین روز ثبت نام، نام خود را در رقابت های یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی کیا وزیر سابق احمدی نژاد در اولین روز ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای نام نویسی در این انتخابات وارد وزارت کشور شد.

محمد سعیدی کیا متولد ۱۳۲۵ از اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتهٔ راه و ساختمان از دانشگاه امیر کبیر تهران است.

وی که در سال 84 توسط احمدی نژاد برای تصدی ‬وزارت مسکن و شهرسازی انتخاب شد ؛ پیش از آن نیز ‬وزیر راه و ترابری دولت موسوی و هاشمی از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۲ بوده‌است. همچنین ‬سعیدی کیا وزارت جهادسازندگی دولت خاتمی را از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ نیز در کارنامه خود دارد.

سعید‌ی‌کیا در اولین نشست خبری خود که بطور رسمی اعلام کاندیداتوری کرد، آرامش و انسجام ملی، همکاری جهانی در دولت انقلاب اسلامی را شعار انتخاباتی خود عنوان کرد و گفت: خط مشی‌های دولت من عبارتند از نیاز دولت به همه افراد و صنوف و ظرفیت‌های کشور و این‌که ایران برای خدمت‌رسانی هیچکس تنگ نیست، اساس اداره کشور بر اساسی که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران آن را تعریف کرده است قرار دارد. 

منطق دولت حضور محترم و موثر در همه صحنه‌های بین‌المللی براساس عزت، حکمت و مصلحت است.

دولت براساس اسناد بالادستی نظام عمل می‌کند و قانون‌مداری را مدنظر دارد، استفاده از همه ظرفیت‌های علمی و کارشناسی کشور، بسترسازی برای حضور مردم در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی وسیاسی، برقراری امنیت برای کارآفرینان، کاهش وابستگی بودجه به نفت، پیشرفت کشور بر اساس الگوی اسلامی- ایرانی و استفاده از نقاط قوت دولت‌های قبلی.

مهر