ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه پسر بکن‌ باوئر به افشارزاده


سر اسطوره فوتبال آلمان به سرپرست باشگاه استقلال هدیه داد.

خبرگزاری تسنیم: پسر فرانتس بکن‌باوئر اسطوره فوتبال آلمان امروز در ورزشگاه آزادی حضور یافته تا تماشاگر دربی تهران 82 باشد. او که در جایگاه ویژه حضور یافته نماد باشگاه بایرن‌مونیخ را به افشارزاده هدیه داد و سپس با سرپرست باشگاه استقلال عکس سلفی انداخت.

* مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون بعد از حضور در ورزشگاه گفت: برنده دربی تیم استقلال است

* محسن کریمی بازیکن مصدوم استقلال که دربی 82 از دست داده در استادیوم حاضر حضور دارد.


ویدیو مرتبط :
جوونیای بکن باوئر و کرایف.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا پاسخ بکن‌باوئر را داد



اخبار,اخبار ورزشی , گواردیولا

 

اخبار ورزشی - گواردیولا پاسخ بکن‌باوئر را داد

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ پاسخ انتقادات اخیر رئیس افتخاری باواریایی‌ها را داد.

به گزارش تسنیم، پپ گواردیولا واکنش خونسردانه‌ای به انتقاد تند اخیر فرانتس بکن‌باوئر نشان داد و اعلام کرد برای رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ احترام قائل است.

بکن‌باوئر 68 ساله چند روز پیش ادعا کرد پپ گواردیولا در حال بردن بایرن مونیخ به سمتی است که بازی‌های این تیم مانند بازی‌های بارسلونایی که هدایت آن را بر عهده داشت، غیرقابل تماشا شود. پپ گواردیولا که پیش از این هم ثابت کرده بود شخصیت انعطاف پذیری برای شنیدن انتقادات دارد، این بار نیز ترجیح داد جو تیمش را آرام نگه دارد.

گواردیولا در اظهارنظری کنایه آمیز، ادعای بکن‌باوئر 68 ساله را اینگونه پاسخ داد: فرانتس یک اسطوره است. او اسطوره بایرن مونیخ است. من برای نظر وی بی‌نهایت احترام قائلم اما باید بگویم که دارم تمام تلاشم را برای بایرن مونیخ انجام می‌دهم و همان کاری را که در بارسلونا انجام دادم، اینجا هم تکرار خواهم کرد. من همیشه چنین نظراتی را پذیرفته‌ام.

بایرن مونیخ به لطف همان شیوه‌ای که بکن‌باوئر مدعی شده است بازی باواریایی‌ها را غیرقابل تماشا می‌کند،‌ با حاشیه امنیتی 23 امتیازی به صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تکیه زده است و با کسب 4 امتیاز دیگر از 2 بازی بعدی خود، سریع‌ترین قهرمانی تاریخ بوندس‌لیگا را به نام خود ثبت خواهد کرد.

اخبار ورزشی - تسنیم