ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدیه نفیس عضو هیات مدیره برای بازیکنان استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

استقلالی ها قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان شارژ روحی شدند.

با توجه به تاکیداتی که مجموعه مدیریتی استقلال در خصوص حضور  هر یک از اعضا هیات مدیره در اردو های تیم در جهت تقویت روحی و روانی کادر فنی و بازیکنان داشته است، سید سعید افجه ای عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه در اردوی پیش از مسابقه بازیکنان در محل هتل هما حضور یافت و پس از برگزاری جلسه ای با امیر قلعه نویی، علی نظری جویباری و دیگر اعضا باشگاه استقلال، هدایای نفیسی را به بازیکنان و کادر فنی استقلال و دیگر حاضران در اردو تقدیم کرد. 

اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه استقلال

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عضو هیات مدیره استقلال:قلعه‌نویی بخواهد برود مانع پیشرفتش نمی‌شویم



قلعه‌نویی,امیرقلعه‌نویی,اخبار ورزشی

عضو هیات مدیره استقلال:

قلعه‌نویی بخواهد برود مانع پیشرفتش نمی‌شویم/ شگرد فتح‌الله‌زاده جواب می‌دهد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه فتح الله زاده با شگردهایی خود، بازیکنانی که قراردادشان تمام شده را حفظ می کند، در مورد ادامه همکاری قلعه نویی با باشگاه استقلال گفت: اگر قلعه نویی بخواهد در کشورهای صاحب فوتبال مربیگری کند مانع پیشرفت وی نمی‌شویم اما اگر در ایران بماند فقط در استقلال مربیگری می‌کند.

احمد شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ادامه همکاری امیر قلعه‌نویی و علی فتح الله‌زاده با باشگاه استقلال در فصل آینده رقابت‌های لیگ بر‌تر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آخرین نشستی که اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال داشتند، بر حمایت قاطع خود از علی فتح الله‌زاده برای ادامه فعالیتش به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال در فصل بعد حمایت کردند، به همین دلیل او به کارش ادامه خواهد داد.

وی در خصوص صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی مبنی بر جدایی از باشگاه استقلال و مربیگری در یک تیم خارجی در فصل آینده می‌کند، اظهار داشت: قلعه‌نویی مربی بزرگی است که نتایج درخشانی را با وجود همه مشکلات موجود با تیم استقلال گرفته است و همه اعضای هیات مدیره متفق القول خواهان ماندن وی در باشگاه استقلال و ادامه فعالیت خود به عنوان سرمربی تیم در فصل آینده هستند.

البته اگر قلعه‌نویی بخواهد در کشورهای صاحب فوتبال و تیم‌های اروپایی مربیگری کند از این موضوع استقبال خواهیم کرد و مانع پیشرفت وی نمی‌شویم اما مطمئنم اگر در ایران بماند فقط در استقلال مربیگری خواهد کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا قلعه نویی در جمع خبرنگاران اعلام کرده که هیات مدیره استقلال باید دیدگاه خود را عوض کند، تاکید کرد: قلعه‌نویی در آخرین نشستی که با اعضای هیات مدیره داشت از ادامه همکاری با باشگاه استقلال استقبال کرد و من نمی‌دانم منظور وی از این اظهار نظر چیست؟

البته وی اعتقاد دارد که برنامه ریزی‌های ما باید برای موفقیت در آسیا بوده و حتی پیش بینی حضور در بازی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز در آن بشود که خواسته کاملا درستی است چون استقلال در این فصل نشان داده که از پتانسیل بالایی برای موفقیت در لیگ و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

وی در پاسخ به این پرسش که استراتزی باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با ۱۰ یا ۱۱ بازیکن تیم که قراردادشان در پایان این فصل تمام می‌شود، چیست، تصریح کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه مسئولیت حفظ بازیکنانی را که قراردادشان در پایان فصل به پایان می‌رسد و مدنظر کادر فنی هستند را به فتح الله‌زاده سپرده است و او با تجربه و شگردهایی که دارد می‌داند چگونه قرارداد آن‌ها را تمدید کند. به هر حال اگر تلاش‌های فتح الله‌زاده جواب ندهد و برخی از بازیکنان از تیم جدا شوند، کادر فنی تیم جایگزین‌های مناسبی را به جای آن‌ها در نظر خواهد گرفت./مهر