ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدف اول شیاطین در تابستان


اوبامیانگ مدنظر مسئولین یونایتد قرار دارد.

وب سایت نود: میرر در گزارشی ادعا کرده است، اوبامیانگ ستاره گلزن دورتموند، هدف اول وودوارد برای تابستان است. مدیراجرایی یونایتد قصد دارد برای آوردن این ستاره به الدترافورد، پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی به دورتموند ارائه کند.

اگرچه یونایتد شاید در این فصل نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، اما مسئولین این تیم بر این باورند که چنین پیشنهادی میتواند اوبامیانگ را راضی به حضور در یونایتد کند.

یونایتد برای این بازیکن، حقوق هفتگی ۲۰۰ هزارپوندی درنظر گرفته است.

منچستریونایتد در این فصل، با مشکلات زیادی در خط حمله اش دست و پنجه نرم کرده است.


ویدیو مرتبط :
شیاطین مارگونه انسان نما (شیاطین من الانس) 5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان هدف اول میلان در تابستان


میلان به دنبال بازگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به سن سیرو است.

طرفداری: به گزارش فوتبال ایتالیا، ایبرا دو سال موفق را در میلان پشت سر گذاشت و پس از آن با تیاگو سیلوا در سال 2012 به پاریس سن ژرمن پیوست. پس از صحبت‌ها در مورد مالک جدید میلان، اسکای اسپورتز ایتالیا گزارش داده است که ایبرا از گزینه‌های اصلی‌ باشگاه برای تابستان است.

تئوری اول این است که بازیکنی به باشگاه بیاید که از نظر سطح و جایگاه، تیم حول محور او ساخته شود و حالا اسکای اسپورتز ایتالیا گزارش داده که این بازیکن ابراهیموویچ است. با وجود اینکه این بازیکن 32 سال سن دارد اما میلان به هر طریقی در تلاش برای بازگرداندن وی است. توتو اسپورت هم نوشته است که گالیانی از همین الان با مدیر برنامه‌های زلاتان صحبت کرده است.

گفته می‌‌شود دستمزد سالیانه وی 7 میلیون یورو خواهد بود و به وی بازوبند کاپیتانی را هم خواهند داد.