ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدایتی خریدار قریب به یقین پرسپولیس


حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین ایرانیان و چهره ثروتمند فوتبال به زودی باشگاه پرسپولیس را به طور کامل در اختیار خواهد گرفت.

ورزش سه: امیر خادم معاون وزارت ورزش در امر خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد شرایط جدیدی در واگذاری این دو باشگاه انجام گرفته که شروط جدید تقریبا متقابل خواسته های حسین هدایتی نماینده گروه پیشکسوتان برای خرید این باشگاه است.

خادم مهمترین شرایط را به این شکل اعلام کرد: پرداخت 290 میلیارد تومان در 5 سال که 20درصد این مبلغ باید در سال اول انجام بشود.

هدایتی و شرکت پیشکسوتان پرسپولیس قبلا اعلام کرده بودند که در صورت آنکه بتوانند هزینه خرید را در 5 سال مستهلک کنند، حاضرند خریدار سهام باشگاه باشند. در حال حاضر پرسپولیس زیرنظر وزارت ورزش و با هزینه اسپانسرها به کار خود ادامه می‌ دهد. حسین هدایتی در هفته گذشته هزینه استخدام برانکو ایوانکویچ سرمربی قرمزها را متقبل شده و همچنین با خرید 100هزار بلیت بازی پرسپولیس ـ النصر، کمک زیادی به صعود پرسپولیس به دور بعد لیگ قهرمانان کرده است. با این وصف به نظر می‌ رسد ورود هدایتی به تصمیم گیری های باشگاه پرسپولیس بی علت نبوده باشد.


ویدیو مرتبط :
مشکل واریزی در یکی از پاکت های خریدار پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان پس از راه ندادن هدایتی به پرسپولیس: پروین نگران نباشد مشکلات مالی را حل می‌کنیم



باشگاه پرسپولیس , محمد رویانیان , وزیر ورزش و جوانان

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «می‌دانم پروین دلش برای پرسپولیس می‌سوزد اما به ایشان می‌گویم که نگران مشکل مالی نباشد چون آن را حل می‌کنیم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، محمد رویانیان در خصوص شایعه مشکلاتش با علی پروین اظهار داشت: «نظر پروین برای من محترم است و هیچ وقت پروین را رها نمی‌کنم. از وی سپاسگزارم که دلش برای پرسپولیس می‌تپد اما نباید در خصوص مالی پرسپولیس نگران باشد، چرا که مشکل را حل می کنیم.»

رویانیان در خصوص بازگشت هدایتی به پرسپولیس گفت: «می‌دانم عاشق پرسپولیس است و مثل همه بزرگان و پرسپولیس برای من محترم است، اما در صورتی که ما بخواهیم عضو جدیدی به باشگاه اضافه کنیم باید مراحل خودش را طی کند چون قوانین و راهکار خودش را دارد. در این باره باید وزیر ورزش و جوانان نظرش را بدهد و سپس درباره آن بحث کرد.»

وی در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: «تیم ملی کشورمان فردا بازی تشریفاتی مقابل قطر دارد اما چشم‌انتظار پرچم‌های سه رنگ ایران در ورزشگاه است، چشم انتظار هوادارانی که باید بیایند و تیم ملی را تشویق کنند تا در مرحله دوم برای راه‌یابی به جام جهانی بچه‌ها روحیه داشته باشند. من از همه هواداران قرمز و آبی می‌خواهم که حضور پر رنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا به یک پیروزی شیرین مقابل قطری‌ها برسیم. بچه‌های ملی‌پوش ما استحقاق حمایت و موفقیت را دارند.»