ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هدایتی، علی دایی را دور زد!



اخبار,اخبار ورزشی,حسین هدایتی


 اخبار ورزشی - جلسه خصوصی با پروین در دفتر عابربانک؛
هدایتی، علی دایی را دور زد!

هدایتی و پروین پس از مدت‌ها با هم جلسه گذاشتند و سرپرست موقت پرسپولیس به دفتر هدایتی رفت و با او دیدار کرد.

  پس از نایب قهرمانی پرسپولیس، حسین هدایتی جشنی برای بازیکنان و کادر فنی این تیم ترتیب داد و از آنها تقدیر کرد. این جشن در غیبت پروین برگزار شد تا شایعه اختلاف هدایتی و پروین بیش از پیش به گوش برسد.

پروین نیز چند بار از دوست قدیمی‌اش بابت صمیمی شدن با دایی در جمع‌های دوستانه گله کرده بود اما خبر رسیده یکشنبه (3 روز پیش) هدایتی و پروین پس از مدت‌ها با هم جلسه گذاشتند و سرپرست موقت پرسپولیس به دفتر هدایتی رفت و با او دیدار کرد.

خبری از محتوای این جلسه به بیرون درز نکرد اما مطمئنا دایی به این نشست واکنش نشان خواهد داد و احتمال شکرآب شدن رابطه او با عابربانک فوتبال کشورمان نیز وجود دارد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
علی دایی توهین نکرد؛ فقط مثال زد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی



اخبار,اخبار ورزشی, اختلاف علی پروین و علی دایی


اخبار ورزشی - لیست خرید پروین اردوی پرسپولیس را به هم زد؛ مذاكره با بمب نقل و انتقالات دور از چشم دایی

مدیرعامل سرخپوشان با دعوت از جادوگر قصد دارد با یك تیر دو نشان بزند؛ بالا بردن محبوبیتش و خلاصی از دست دایی.

در حالی كه خیلی‌ها در مورد اختلاف پنهانی علی پروین و علی دایی صحبت می‌كنند، مدیرعامل موقت باشگاه پرسپولیس بدون روشن شدن تكلیف سرمربی آینده سرخ‌ها به دنبال جور كردن لیست فصل آینده این تیم است.

 علی دایی كه در هفته گذشته تمام تمركزش را معطوف پرسپولیس و بازی‌های این تیم در شمال كرده، بی خبر از اتفاق‌های تهران و باشگاه به فكر پرسپولیس و سه بازی باقیمانده است ولی از سوی دیگر خبر می‌رسد كه سلطان و دوستانش در پی تهیه لیست بازیكنان فصل آینده پرسپولیس هستند و حتی چند گزینه نیز به صورت پنهانی صحبت‌هایی را انجام داده‌اند.

نكته قابل توجه در مورد این ابتكار جدید سلطان جایی است كه دایی هنوز از این ماجرا بی‌اطلاع است و مشخص نیست كه اصلا دایی بازیكنان مورد نظر پروین را می‌پسندد یا خیر!

هر چند كه پرسپولیس در حال‌حاضر از وجود نیلسون، عابدزاده و محمدی در خط دروازه سود می‌برد ولی شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه پروین و رفقایش علاقه خاصی به حامد لك دارند و با توجه به پرسپولیسی بودن لك هیچ بعید نیست كه او برای فصل آینده به تهران بیاید.

صحبت‌های سیدجلال حسینی، بنگر و رضا نورمحمدی در مورد پیشنهادهای جدیدشان و همین‌طور مسایل مالی پرسپولیس بهانه خوبی را دست مسئولان باشگاه داد تا بتوانند با خیال راحت روی خط دفاعی آینده سرخ‌ها تمركز كنند.
 
شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه سلطان و دوستانش طی روزهای اخیر صحبت‌هایی را با هادی عقیلی، محمد نصرتی و شجاع خلیل‌زاده انجام داده‌اند و هیچ بعید نیست كه آنها جزو اولین بازیكنان فصل آینده پرسپولیس باشند.

حمیدعلی عسگر، پولادی و ماهینی خیال سلطان را از بابت دفاع‌های كناری راحت كرده و شاید به همین دلیل است كه كسی به اعتراض‌های میثم حسینی توجهی نمی‌كند و جدایی او را جدی نمی‌گیرد.

در مورد پروین و بازیكنان مورد نظرش صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد و می‌شنویم كه سلطان با توجه به احتمال جدایی و یا اخراج بعضی‌ از مهاجمان پرسپولیس به دنبال جذب گزینه چند سال پیش سرخ‌هاست.

شنیده‌ها حكایت از آن دارد كه پروین در مورد جذب محمد غلامی نیز ابراز تمایل كرده و حتی نزدیكان سلطان صحبت‌هایی را با مهاجم سابق تیم‌ملی انجام داده‌اند.

در مورد پروین و مشاوران خاصش صحبت‌های دیگری نیز به گوش می‌رسد و می‌شنویم كه پروین قصد دارد به هر نحوی شده علی كریمی را به پرسپولیس بازگرداند.

سلطان كه به خوبی از محبوبیت جادوگر در نزد هواداران پرسپولیس باخبر است با آوردن كریمی به پرسپولیس دو تیر به هدف می‌زند. حضور شماره هشت در پرسپولیس از یك سو باعث بالاتر رفتن محبوبیت پروین می‌شود و از سوی دیگر سلطان به شكل قهرمانانه‌ای درب خروجی را به علی دایی نشان داده است. البته جادوگر هنوز جواب قطعی به این دعوت نداده است.

كریمی در مواجهه با اولین تعارف پرسپولیسی‌ها فقط تشكر كرده و همه چیز را به آخر فصل موكول كرده است. هر چند كه پروین و مشاورانش گمان می‌كنند كسی از برنامه‌ها و مذاكرات آنها با این بازیكنان باخبر نیست، ولی نكته قابل توجه در جایی است كه دایی مو به مو در جریان برنامه‌های پنهانی پروین است حتی بعضی از بازیكنان لیست پروین نیز دایی را در جریان اتفاق‌های اخیر قرار داده‌اند.

 نكته نگران‌كننده در مورد تحركات تازه سلطان این است كه خبر مذاكره پروین با این گزینه‌ها حتی به اردوی پرسپولیس در شمال رسید و آنها نیز تصمیم گرفتند تا این اقدام پروین را بی‌پاسخ نگذارند.

اخبار ورزشی - روزنامه گل