ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هجوم عرب‌ها برای دیدن ستاره آرژانتینی



هجوم عرب‌ها برای دیدن ستاره آرژانتینی

اقدامات امنیتی ویژه پلیس پس از ورود مسی به عربستان

خبرگزاری فارس: مقامات امنیتی عربستان تدابیر ویژه‌ای را برای حضور ستاره آرژانتینی در خاک این کشور برای دیدار دوستانه با شاگردان ریکارد ترتیب دادند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، ورود تیم ملی فوتبال آرژانتین به خاک عربستان تحت تأثیر حضور لیونل مسی قرار گرفت و باعث شد هیجان زیادی در میان مردم عربستان ایجاد شود.

صدها نفر از مردم عربستان برای دیدن ستاره آرژانتینی جمع شدند تا مقامات عربستانی مجبور شوند تدابیر شدید امنیتی را برای محافظت از این بازیکن به کار ببندند.

حضور نیروهای امنیتی عربستان در اطراف مسی باعث شد تا چنین تصویر عجیبی از وی منتشر شود که گویی یکی از نیروهای امنیتی تفنگ خود را به صورت وی نشانه رفته است.

تیم ملی آرژانتین فردا در دیداری دوستانه مقابل عربستان به میدان خواهد رفت./فارس


ویدیو مرتبط :
هجوم آرژانتینی ها به ریودوژانیرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زرینچه: عرب ها از ورزشگاه پر وحشت دارند ؛ خدا را شکر ستاره های ما مصدوم شدند




هیات مدیره استقلال , جواد زرینچه , ورزشگاه

 

مشاور فنی مدیر عامل و عضو هیات مدیره استقلال گفت: «عرب ها وقتی استادیوم پر از تماشاگر را ببیند، وحشت می کنند.»

جواد زرینچه درباره بازی استقلال مقابل الاتفاق اظهار داشت: «الاتفاق تیم بسیار خوبی است و خیلی سخت می توان چنین تیم هایی را از پیش رو برداشت. با این وجود استقلال هم در شرایط مطلوبی به سر می برد. ما مقابل ذوب آهن منطقی بازی کردیم و بازیکنان نشان دادند از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.»

وی درباره بازیکنان مصدوم استقلال توضیح داد: «خدا را شکر که بازیکنان بزرگ استقلال مصدوم شوند تا ثابت شود بدون آنها هم می توانیم نتیجه بگیریم. استقلال در وضعیت فعلی به غیبت آنها عادت کرده است. هر چند هر کدام از آنها مهره های تاثیر گذاری هستند و می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.»

زرینچه درباره حضور تماشاگران در بازی روز شنبه اظهار داشت: «از هواداران می خواهم در این بازی یاری رسان ما باشند. اینجا دیگر بحث رنگ و تیم مطرح نیست و نماینده ایران مقابل نماینده عربستان بازی دارد. امیدوارم روز باشکوهی در آزادی خلق شود. عرب ها وقتی ورزشگاه را پر از هوادار ببینند وحشت می کنند.»