ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هجوم تراکتوری ها به قلعه نویی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

طرفداران تراکتورسازی به صفحه قلعه نویی در فضای مجازی هجوم آوردند.

بعد از جدی شدن حضور قلعه نویی روی نیمکت تراکتور به جای تونی اولیویرا ، مربی مستعفی این تیم، طرفداران تراکتور که دل خوشی از مربی سابق تیم خود ندارند به صفحه شخصی او در فضای مجازی ، هجوم آوردند و با الفاظی تند از او خواستند که به تیم تراکتور نیاید. طرفداران تراکتور معتقدند که قلعه نویی میخواهد از تراکتور به عنوان پلی برای بازگشت به استقلال استفاده کند.

اما طرفداران قلعه نویی نیز ساکت ننشستند و در صفحه فضای مجازی این مربی، با طرفداران تراکتور درگیری لفظی پیدا کردند.


در حال حاضر صفحه قلعه نویی به مکانی برای دعوا بین طرفداران استقلال و تراکتور تبدیل شده است و باید دید واکنش او نسبت به این اتفاقات چیست.

 

اخبار ورزشی  - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله دوباره علیپور به قلعه نویی؛ هجوم به استقلال از جناح راست!



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


اخبار ورزشی - حمله دوباره علیپور به قلعه نویی؛ هجوم به استقلال از جناح راست!

طرح دوباره داستان احمد جمشیدیان و محمدمهدی نظری در گفتگو با همشهری جوان انگار دوباره یک تهدید است، از سوی دبیر نهادی که کارش تهدید نیست.

سیل نمی‌آید اما وعده سیل را گهگاه می‌شنویم، نه گهگاه بلکه سر بزنگاه. اگر استقلال در کورس قهرمانی است، اگر استقلال در آستانه یک بازی سرنوشت‌ساز در لیگ قهرمانان آسیاست، می‌توانید منتظر باشید تا سیل خبری برسد.

اول بار علیپور، دبیر ستاد مبارزه با تخلفات حرفه‌ای فوتبال درباره سیل حرف زد و با ادبیاتی تهدیدآمیز خطاب به امیر قلعه‌نویی گفت اگر درباره‌اش حرف بزند، سیل او را می‌برد.

پاسخ قلعه‌نویی اما کمتر از حرف‌های علیپور تند نبود: «سیل آمده که این آقایان به فوتبال آمده‌اند.»

علیپور اما در پاسخ به قلعه‌نویی سکوت کرد، سکوتی که عصبانیت قلعه‌نویی را در پی داشت. سکوت علیپور به بهانه شرایط حساس استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با واکنش قلعه‌نویی توام شد. قلعه‌نویی خواستار فاش‌گویی بود اما علیپور باز هم بهانه‌ای برای سکوت داشت، شرایط حساس در لیگ قهرمانان آسیا.

حالا اما وقتی استقلال در روزهای سرنوشت‌سازی است، باز هم علیپور وارد ماجرا می‌شود. طرح دوباره داستان احمد جمشیدیان و محمدمهدی نظری در گفتگو با همشهری جوان انگار دوباره یک تهدید است، از سوی دبیر نهادی که کارش تهدید نیست بلکه کارش بررسی و حرف زدن با سند و مدرک است، نه بدون استناد.

علیپور اما بدون استناد کد می‌دهد و جریان می‌سازد، جریانی که می‌تواند ذهن یک تیم را آشفته کند. پرسش کلیدی این است که اگر آن دو بازیکن مد نظر علیپور تخلفی مرتکب شده بودند، چرا در آغاز فصل مجوز بازی گرفتند و اگر مجوز بازی‌شان صادر شده، این یادآوری‌های گهگاهی چه معنایی دارد؟

علیپور همیشه وقتی به یاد این ماجراها می‌افتد که استقلال یا در کورس قهرمانی است یا در لیگ قهرمانان آسیا باید بازی کند و این برخلاف همان ادعاست، ادعای حفظ آرامش یک تیم که نماینده ایران است، همان ادعای قدیمی حجت‌الاسلام علیرضا علیپور.

 دبیر ستاد مبارزه با تخلفات حرفه‌ای تجربه پروژه‌های جنجالی را دارد، می‌داند جنگ روانی چیست و در چه مقطعی به یک تیم آسیب می‌رساند اما به رغم این دانسته ها، استقلالی‌ها وقتی می‌توانند مخاطب حرف‌های علیپور باشند که تیم شان روزهایی سرنوشت ساز را پیش رو دارد.

این آیا شبهه برانگیز نیست؟ فوتبال ایران به فوتبالی تبدیل شده که جنگ‌های خبری در آن تعیین کننده‌اند، آنچنان که تیم‌ها انگار کشتی‌هایی هستند غرق در دریای خبر. در این فوتبال هستند کسانی که قاعده این بازی را یاد گرفته‌اند، با خبر می‌زنند و جالب آنکه می‌گویند و نمی‌گویند.
 
این حمله‌ای به استقلال بود اما از جناح راست. منتظر حملات بعدی هم باشیم؟ استقلال دوباره روزهایی را پیش رو دارد که محصول یک فصلش را باید برداشت کند.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی