ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک لیورپول در راه رئال مادرید


رافائل بنیتس در صورت استقرار رسمی در رئال مادرید گزینه محبوب خود، استرلینگ را نیز به برنابئو خواهد برد.

خبرگزاری فارس: سرمربی آینده تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در فهرست کوتاه خود به غیر از نام چند بازیکن جوان از ناپولی، نام رحیم استرلینگ را نیز نوشته و از رئال مادرید خواسته هر طور شده او را از لیورپول خریداری کند.

استرلینگ را فرزند بنیتس می‌دانند و منعتقدند که او به مدیربرنامه‌های این بازیکن قول داده اگر روزی به رئال مادرید برود، برای انتقالش تلاش کند.

پیش از این مقامات لیورپول اعلام کرده بودند که حاضر به فروش استرلینگ نیستند. از طرفی شایعاتی مبنی بر علاقه آرسنال برای جذب رحیم استرلینگ بر سر زبان‌ها افتاده بود اما با توجه به حضور رافا در مادرید، احتمال انتقال استرلینگ به تیم اول پایتخت اسپانیا نیز زیاد است.

قرارداد رحیم با لیورپول تا پایان سال 2017 است و او برای انتقال به مادرید نیازمند کسب رضایتنامه است، قیمت کارشناسی شده او نیز حداقل 28 میلیون یورو است که مسلم است رئال مادرید باید بیش از این رقم را پیشنهاد بدهد تا مقامات لیورپول را راضی کند.


ویدیو مرتبط :
ورود لوکا مودریچ (هافبک رئال مادرید) به اسپانیا +مصاحبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینترمیلان، لیورپول و رئال‌مادرید حریفان تداركاتی گالاتاسرای



 

 

 

اینترمیلان، لیورپول و رئال‌مادرید حریفان تداركاتی گالاتاسرای

 

فاتح دو فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در شهر بوخوم آلمان با گالاتاسرای ترکیه دیدار می‌کند.

به نقل از روزنامه دی‌ولت، تیم اینترمیلان که تابستان سال گذشته با غلبه بر بایرن‌مونیخ تحت رهبری خوزه مورینیو به مقام نخست قاره سبز رسید، قرار است دو هفته دیگر مصاف دوستانه‌ا‌ی را گالاتاسرای ترکیه انجام دهد.
بنابه به گفته مسئولان گالاتاسرای، مصاف فوق در تاریخ 24 جولای(2 مرداد 1390) در ورزشگاه رویر‌پاور انجام خواهد شد.
سایت این باشگاه اعلام کرد پس از دیدار مذکور در خاک آلمان، این تیم با لیورپول و رئال‌مادرید دو دیدار دوستانه انجام خواهد داد.