ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک عراقی تیم استقلال ایران نیست


هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال ایران نیست و برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش به عراق رفته است.

خبرگزاری فارس: به نظر می رسید امروز در جلسه هیات مدیره استقلال مهم‌ترین مسئله تعیین تکلیف جاسم کرار باشد اما از آن جایی که بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه به سفر خارج از ایران رفته و شهاب جهانیان سخنگوی هیات مدیره حضور نداشتند سایر اعضا هم بحث خاصی در مورد این بازیکن انجام نداده اند. فقط اعضای فنی هیات مدیره یعنی عباس کرد نوری و مسعود معینی در مورد عملکرد این بازیکن گزارشی ارائه داده اند و در نهایت اعضای هیات مدیره استقلال به دو راه حل رسیده اند که البته انتخاب هر یک از این دو راه حل به بازگشت افشارزاده به ایران منوط شده است.

گویا در باشگاه استقلال چنین تصمیماتی که حرف و حدیث هایی را به دنبال دارد به خود افشارزاده و در نهایت کادرفنی ختم می شود.

درحالی که علی نظری جویباری اصرار دارد القا کند هیات مدیره استقلال در مورد ماندن یا رفتن کرار نظر صددرصدی موافق یا مخالف ندارد این بار اعضای هیات مدیره استقلال پایشان را در یک کفش کرده اند که کرار را از مجموعه خود جدا کنند.

راه اولی که مدیران استقلال جلوی پای افشارزاده و مظلومی قرار داده اند این است که از همین حالا کرار در لیست فروش قرار گیرد. ظاهرا این مرد جنجالی از یک باشگاه عراقی هم پیشنهاد دارد.

راه دوم هم این است که اگر مظلومی رضایت به جدایی در این شرایط را نمی دهد تا نیم فصل کرار را تحمل کنند و سپس او در فهرست فروش قرار گیرد. البته افشارزاده در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده کرار دیگر در استقلال جایی ندارد این به این معناست که مدیریت باشگاه نظرش بر این است که کرار از همین حالا از مجموعه این تیم جدا شود.

قرار است تصمیم از سوی افشارزاده و مظلومی گرفته شود و باید دید زور مدیریتی افشارزاده و هیات مدیره می چربد یا این زور مظلومی است که به بهانه های فنی که تا امروز فقط برای خودش و گروه فنی اش قابل قبول بوده تاثیر می گذارد و این بازیکن در این تیم می ماند.

مظلومی تا امروز سعی کرده نشان دهد حرفه ای و منطقی به جریان کرار نظر داشته و معتقد است باشگاه باید به وعده های مالی اش به موقع عمل می کرده اما او هرگز تاکنون نتوانسته به این سوال پاسخ دهد که کرار در این 11 هفته در کدام بازی دست او را به لحاظ فنی گرفته و از همه مهمتر اینکه آیا تضمینی هست که کرار با رفع شدن مشکلات مالی اش بهانه جدیدی برای تمرین نکردن رو نکند؟

همین حالا که استقلال با فولاد بازی دارد کرار کجاست؟ او برای شرکت در اردوی تیم ملی کشورش راهی اردن شده و در 20 روزی که لیگ تعطیل است کرار هم نیست. تیم ملی عراق 27 ابان در رقابت های مقدماتی جام جهانی باید با تایوان بازی کند.


ویدیو مرتبط :
روی میگوِئل / هافبک پرتغالی ؛ بازیکن جدید تیم استقلال 1392 / Rui Miguel

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تارتار: استقلال بهترین تیم ایران است



 

 

 

تیم فوتبال داماش , استقلال

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: استقلال بهترین تیم ایران است اما برای سه امتیاز می‌جنگیم هدف ما پیروزی برابر استقلال است.

مهدی تارتار در مورد دیدار روز سه شنبه با استقلال اظهار داشت: بدون اغراق استقلال بهترین تیم ایران است. استقلال یک تیم بسیار خوب است که برای حضور در سه جام بسته شده است. برای این تیم احترام زیادی قائل هستم و می‌دانم بازی سختی در پیش داریم اما می‌خواهیم از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. هدف ما پیروزی و کسب هر سه امتیاز برابر استقلال است.

وی در مورد غیبت محمد محمدی دروازه‌بان اصلی داماش گفت: داماش دو دروازه‌بان خیلی خوب دارد. میلاد فراهانی و محمد محمدی که رقابت سالمی دارند و با یکدیگر بسیار صمیمی هستند. طبیعی است که اگر محمدی می‌توانست بازی کند خوشحال‌تر می‌شدم ولی واقعیت این است که فراهانی هم یک درواز‌ه‌بان آماده و خوب است که در بازی با نفت آبادان هم خوب بازی کرد.

تارتار در مورد اینکه استقلال از نظر فنی نقطه ضعفی دارد یا نه گفت: هر تیمی هرچقدر هم قدرتمند باشد یک پاشنه آشیل دارد. ما روی نقاط ضعف این تیم کار کرده‌ایم هرچند بعد از هفته هجدهم زمان کمی در اختیار داشتیم.