ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک سابق پرسپولیس شاگرد دایی شد


سامان آقا زمانی هافبک دفاعی سابق تیم های پرسپولیس و راه آهن به صبا پیوست.

ورزش سه: سامان آقا زمانی هافبک دفاعی سابق تیم های پرسپولیس و راه آهن به صبا پیوست. آقازمانی که فصل گذشته در لیگ ارمنستان بازی می کرد، شب گذشته با صبا توافق کرد تا این فصل شاگرد دایی باشد.


ویدیو مرتبط :
مارکو اسکپانوویچ هافبک جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات دایی درباره جذب دو شاگرد سابقش در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

مربی صبای قم گفت: «سعی می کنیم در بین بالانشینان قرار بگیریم و تا آخر به مبارزه مان در لیگ ادامه دهیم.»

محمد دایی درباره پیروزی دیروز صبا مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: «بازی دیروز بسیار خوب و با کیفیت بود و خدا را شکر بچه های ما بسیار سرحال بازی کردند و توانستیم علی رغم موقعیت های زیادی که از دست دادیم با نتیجه دو- یک به برتری برسیم و سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.»

 

وی درباره علت هدر دادن بیش از حد موقعیت های گل توسط بازیکنان صبا گفت: «در بازی دیروز خیلی موقعیت خراب کردیم اما پیش از آن زیاد همچنین اتفاقی برای ما رخ نداده بود. به هر حال باید بازیکنان تجربیات خود را بالا ببرند تا در بازی های حساس از موقعیت های به دست آمده به نحو احسن استفاده کنند.»

 

دایی درباره برنامه تیم صبا در تعطیلی های پیش رو افزود: «امروز و فردا تمرین خواهیم داشت اما از روز اربعین به مدت سه روز تمرینات صبا تعطیل خواهد شد و از شنبه استارت دوباره کار خودمان را خواهیم زد. در این مدت اردوی خاصی را برگزار نخواهیم کرد اما بازی دوستانه در دستور کار ما قرار دارد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا صبا در این فصل لیست ورودی و خروجی خواهد داشت یا خیر، بیان داشت: «صد در صد به دنبال جذب بازیکن هستیم. در مورد نام این بازیکنان و پست آنها علی آقا باخبر هستند اما شاید نام بزرگ هم در بین شان وجود داشته باشد. درباره لیست خروج هم اطلاعی ندارم اما همه چیز تا دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد.»

 

برادر علی دایی، سرمربی صبا درباره احتمال جذب مهرداد کفشگری و محمد عباس زاده عنوان کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من هم اطلاع دقیقی از جزییات این مساله ندارم.»

 

مربی تیم فوتبال صبا درباره علت اصلی نباختن صبا در 9 هفته اخیر تصریح کرد: «تیم ما در لیگ امسال پتانسیل این را پیدا کرده است که به هیچ تیمی نبازد. بچه ها بسیار خوب بازی می کنند. برای موفقیت تیم جانفشانی می کنند. روحیه تیمی که در بین بازیکنان صبا برقرار است فکر نمی کنم در هیچ تیمی وجود داشته باشد.»

 

وی درباره هدف گذاری صبا در لیگ امسال گفت: «نتایج بسیار خوبی گرفته ایم و سعی می کنیم در بین بالانشینان قرار بگیریم و تا آخر به مبارزه مان ادامه دهیم.»

 

دایی در پایان درباره تعطیلی های گاه و بی گاه لیگ و اینکه آیا در روند کاری صبا تاثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر، خاطرنشان کرد: «بدون شک تعطیلات پیش رو نه تنها برای صبا بلکه برای همه تیم ها بد خواهد بود و همگی ضرر می کنند. لیگ دوباره از تب و تاب می افتد و تماشاگران استقبال کمتری از مسابقات به عمل خواهند آورد. انشاءالله در ادامه شاهد به وجود آمدن این تعطیلات در لیگ نباشیم. خدا را شکر ما در تیم ملی امید بازیکن نداریم و می توانیم به نفرات کامل حداقل این تعطیلات را پشت سر بگذاریم.»

اخبار ورزشی - کاپ