ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک ایتالیا جام جهانی را از دست داد


ها‌فبک تیم ملی ایتالیا به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد.

ایسنا: ها‌فبک تیم ملی ایتالیا به دلیل مصدومیت حضور در جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد.

ایتالیا شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه برابر ایرلند به میدان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ریکاردو مونتولیوو در این دیدار به شدت مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

کادر پزشکی تیم ملی ایتالیا پس از پایان این مسابقه اعلام کرد: ریکاردو مونتولیوو دچار شکستگی پا شده است و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و به همین خاطر نمی‌تواند در جام جهانی حاضر باشد، چرا که به دو ماه استراحت زیاد دارد.

ایتالیا در گروه D جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های اروگوئه، انگلیس و کاستاریکا همگروه است و در اولین دیدار خود باید با انگلیس مسابقه بدهد.


ویدیو مرتبط :
جام طلایی جام جهانی به ایتالیا رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هافبک هلند جام جهانی را از دست داد


هافبک تیم ملی هلند به دلیل مصدومیت شانس حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی هلند به دلیل مصدومیت شانس حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ را از دست داد.

در جریان شکست یک بر صفر شب گذشته (یک‌شنبه) تیم رم مقابل ناپولی در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا، کوین اشتروتمان هافبک هلندی جالوروسی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و بدین ترتیب برای چند ماه از میادین مسابقه به دور خواهد بود.

لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند با تاکید بر اینکه هافبک نارنجی‌پوشان شانس حضور در رقابت‌های جام جهانی 2014 را از دست داد، گفت: واقعا این اتفاقی تلخی برای اشتروتمان است و می‌توانم تصور کنم که به نوعی دنیا روی سر وی خراب شده است. کوین در مقاطع مهمی با تیم ملی هلند و جالوروسی همراه بوده است.

وی افزود: کوین سهمی بسزایی در رسیدن هلند به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل داشته است ولی جای تاسف دارد که رویای حضور در این تورنمت برای وی از بین رفت.

گزارش شده است که این بازیکن 24 ساله از ناحیه رباط صلیبی زانو و مینیسک دچار پارگی شده است.