ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاشم و صادقی در آستانه جدایی از استقلال


مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که مدیربرنامه‌های هاشم بیک‌زاده خبر از ماندن این بازیکن در استقلال خبر داده بود اما ظاهرا به دلیل رقم پیشنهادی بیک‌زاده برای تمدید قراردادش، مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند این مبلغ را بپردازند.

با این شرایط، بیک‌زاده در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت. همچنین تکلیف امیرحسین صادقی نیز مشخص نشده و به نظر می‌رسد این بازیکن نیز از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای جباری و جدایی از استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

15 بازیکن آبی پوش در آستانه جدایی از استقلال+ جدول



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بررسی وضعیت قرارداد آبی پوشان پایتخت؛

15 بازیکن آبی پوش در آستانه جدایی از استقلال+ جدول

هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه نیز مشخص نشده است. هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود. در این بین علی فتح‌الله‌زاده در روزهایی پایانی دومین سال حضورش پشت میز مدیریت باشگاه استقلال گفت قصد ندارد برای فصل آینده در این تیم بماند و جایگاهش را به شخص دیگری واگذار خواهد كرد.

 

فردانیوز:  هر چند لیگ یازدهم فوتبال کشور به پایان رسید اما فصل هنوز برای بازیکنان 3 تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس تمام نشده و آنها باید در آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود بروند.

 

اتمام رقابت های آسیایی به معنای آزاد شدن 15 بازیکن اصلی و بزرگ استقلال است و شرایط مالی و مشکلاتی که در فصل جاری برای برخی از بازیکنان این تیم به وجود آمد  حاکی از آن است که استقلال در فصل نقل و انتقالات یک خانه تکانی اساسی انجام می دهد.

 

از سوی دیگر هنوز وضعیت مدیریت و کادر فنی این باشگاه نیز مشخص نشده است. هر روز خبری مبنی بر ابقا یا اخراج فتح الله زاده و مظلومی از این باشگاه می رسد و روز بعد تکذیب می شود. در این بین علی فتح‌الله‌زاده در روزهایی پایانی دومین سال حضورش پشت میز مدیریت باشگاه استقلال گفت قصد ندارد برای فصل آینده در این تیم بماند و جایگاهش را به شخص دیگری واگذار خواهد كرد.

 

مدیر عامل محبوب آبی پوشان پایتخت كه در تابستان گذشته با رقم‌هایی قابل اعتنا بازیكنان بزرگی را به استقلال آورد، هنوز نتوانسته به طور کامل مبالغ مربوط به قرارداد آنها را پرداخت كند و خوب می‌داند در پایان فصل بسیاری از این بازیكنان كه قرارداد یك‌ساله شان به پایان می‌رسد حاضر به تمدید قرارداد نخواهند شد.

 

فتح الله زاده از نظر مالی به ته خط رسیده و چنان تحت فشار است كه برای اولین‌بار با میل شخصی‌اش از مدیریت استقلال انصراف داده است. در حال حاضر قرارداد تعداد زیادی از بازیكنان كلیدی استقلال به پایان رسیده و آقای مدیرعامل برای سرپا نگه داشتن این تیم نه توانی در پاهای خود می‌یابد و نه می‌تواند به موجودی گاوصندوق باشگاه تكیه كند. این همان بن بستی است كه باشگاه‌های بزرگ پایتخت یك سال در میان با آن مواجه می‌شوند و در نهایت همه چیز با تغییر شخص مدیرعامل و تزریق بودجه‌ای محدود از سوی وزارت ورزش به پایان می‌رسد. جدول زیر وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال را مشخص می کند./فردانیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب