ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هارت: برنابئو را به میدان مبارزه تبدیل می‌کنیم


سنگربان 29 ساله منچستر سیتی از نتیجه به دست آمده در دیدار رفت برابر رئال راضی است و تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش امید زیادی برای صعود به فینال دارند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی منچسترسیتی، هواداران فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر که برای نخستین بار تیم خود را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌دیدند امیدوار بودند که در دیدار رفت برابر رئال مادرید به پیروزی برسند اما بازیکنان این تیم حتی نتوانستند یک بار هم دروازه رئال را باز کنند تا این دیدار برنده نداشته باشد و بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

جوهارت براین باور است که تیمش نتیجه خوبی را به دست آورده و به صعود امیدوار است. سنگربان سیتی، گفت: آماده هستیم که سانتیاگو برنابئو را به میدان مبارزه و رقابت تبدیل کنیم. می‌خواستیم در دیدار رفت به پیروزی برسیم، اما رئال بدون اشتباه ظاهر شد. همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا پیروز بازی شویم. براین باور هستم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: دیگر دیدار رفت به پایان رسیده است و نباید درباره آن صحبت کرد. باید به دیدار هفته آینده فکر کرد. منچستر سیتی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و سرانجام توانست در لیگ قهرمانان اروپا هم خوش بدرخشد. ما الان در نیمه نهایی قرار داریم و برای رسیدن به فینال از جان مایه می‌گذاریم. همه بازیکنان آماده هستند و امید زیادی به بازی برگشت داریم.


ویدیو مرتبط :
تبدیل سونیک به کیور هارت:)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین فوتبال به میدان جنگ تبدیل شد



 

در جریان دیدار هفته اخیر میان دو تیم باشگاهی قبرس، هواداران این تیم با سنگ و اشیای فلزی به جان یكدیگر افتادند.به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع رسانی "In cyprus "، دیدار دو تیم باشگاهی قبرس در شهر لیماسول كه به داربی لیماسول معروف است، این بار با درگیری‌ها و حواشی زیادی رو به رو بود.

در جریان این بازی برخی هواداران شرور دو تیم سنگ و اشیای فلزی و سنگین زیادی به سوی یكدیگر پرتاب كردند كه منجر به زخمی شدن تعدادی از هواداران دو تیم و سه پلیس گردید.

همچنین هواداران دو تیم قصد داشتند درگیری خود در میدان بازی را به خیابان‌های اطرافی استادیوم و داخل شهر نیز بكشانند كه پلیس با مشاهده وخامت اوضاع وارد عمل شد.

پلیس به زحمت توانست هواداران متعصب دو تیم را با گاز اشك آور متفرق ساخته و پس از چند ساعت خیابانها را آرام كند.../فارس