ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هارتینگ از رقابت با احسان حدادی انصراف داد


پرتابگر مطرح دیسک آلمان از حضور در مسابقات جهانی این رشته انصراف داد.

ایسنا: پرتابگر مطرح دیسک آلمان از حضور در مسابقات جهانی این رشته انصراف داد.

 روبرت هارتینگ قهرمان المپیک و جهان از حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان که از 27 مرداد برگزار می‌شود کناره گیری کرد.

هارتینگ به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در این رقابت ها غایب است.

این پرتابگر مطرح آلمانی اعلام کرده است به دلیل اینکه در فاصله یک سال قبل از المپیک ریو قرار دارد نمی‌خواهد با حضور در مسابقات قهرمانی جهان مصدومیتش تشدید شود.

او دراین باره گفت: حضور در این مسابقات ممکن نیست. من نمی‌خواهم خطر کنم. این امکان وجود دارد که در رقابت ها شرکت کنم و مصدومیتم بیشتر شود. من نمی‌توانم ریو را فراموش کنم.

هارتینگ در سال های 2009، 2011 و 2013 مدال طلا و سال 2007 مدال نقره جهان را به دست آورد. مدال طلای المپیک 2012 لندن دیگر افتخار این پرتابگر نامدار آلمانی است.


ویدیو مرتبط :
احسان حدادی بالاخره مربی دار شد/کنایه حدادی به کی روش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان حدادی باز هم مغلوب هارتینگ شد


احسان حدادی عنوان نایب قهرمانی لیگ الماس را به دست آورد.

خبرآنلاین: احسان حدادی عنوان نایب قهرمانی لیگ الماس را به دست آورد.

احسان حدادی در رقابت های لیگ الماس (پاریس) با پرتاب 65 متر و 53 سانتی متر پس از رقیب آلمانی خودش در جایگاه دوم ایستاد.

این اتفاق در حالی افتاد که رابرت هارتینگ از آلمان با پرتاب 67 متر و 4 سانتی متر اول شد.با این نایب قهرمانی جمع امتیازهای حدادی در لیگ الماس به عدد پنج رسید، اما همچنان در جایگاه چهارم گروه قرار دارد. در جدول 9 دوره اخیر رقابت‌های لیگ الماس هارتینگ با هشت امتیاز در مکان نخست قرار دارد. کانتر با هفت امتیاز دوم است. مالاخوفسکی با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و حدادی چهارم است.شهرهای موناکو، لندن، استکهلم، زوریخ و بروکسل ایستگاه‌های بعدی لیگ الماس هستند، اما در همه این رقابت‌ها، مسابقه پرتاب دیسک برگزار نمی‌شود.در پایان رقابت‌های لیگ الماس، نفر برتر در هر ماده صاحب یک تکه الماس بسیار با ارزش خواهد شد.