ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هادی نوروزی به پرسپولیس بازگشت


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به صورت قرضی در نفت تهران بازی می‌کرد به جمع سرخپوشان بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: هادی نوروزی که در نیم فصل سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر به صورت قرضی از پرسپولیس به نفت تهران رفته بود، با صلاحدید علی دایی بار دیگر به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

نوروزی یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و فصل آینده با پیراهن شماره 24 این تیم به میدان می‌رود. نوروزی فردا به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر سرعین اضافه می‌شود تا به صورت رسمی تمریناتش را با این تیم آغاز کند.


ویدیو مرتبط :
اشک های بازیکنان پرسپولیس برای هادی نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس به جای رضا نوروزی؟



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ,


 اخبار ورزشی - بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس به جای رضا نوروزی؟

سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضور کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس به جای رضا نوروزی را از زبان شما می‌شنوم.

  مهدی خواجه‌وند در خصوص شایعه شکایت باشگاه پرسپولیس از مهرداد پولادی به فیفا به دلیل عقد قرارداد با باشگاه الشحانیه قطر گفت: فعلا تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم. ما نامه‌های جداگانه‌ای برای فدراسیون‌های ایران و قطر زده‌ایم و نسبت به زمان تصمیم گیری خواهیم کرد. الان اما بحث شکایت از پولادی مطرح نیست.

وی درباره شایعه بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس به جای رضا نوروزی که رباط پایش پاره شده هم ادامه داد: چنین بحثی را الان از شما می‌شنوم و نمی‌دانم این موضوع صحت دارد یا نه.

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در مورد این که چرا خریدهای پرسپولیس نتوانسته‌اند رضایت هواداران این تیم را برآورده کنند اما خریدهای استقلال عملکرد خوبی در این تیم داشته‌اند خاطر نشان کرد: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد از این حرف‌ها به وجود می‌آید اما به زودی نتایج خوبی می‌گیریم و این حرف‌ها هم تمام می‌شود. البته باید بدانیم که مصدومیت بازیکنان قابل پیش‌بینی نیست و نباید بی دلیل به گذشته بر گردیم.

وی در پاسخ به این که شایعه شده ITC اومانیا هنوز به باشگاه پرسپولیس نرسیده هم تصریح کرد: خیر این موضوع هم صحت ندارد و در بازی با ملوان این بازیکن به روی نیمکت نشست و می‌توانست حتی در این بازی هم بازی کرد که این موضوع به نظر کادرفنی تیم بستگی دارد.
 
  اخبار ورزشی - فارس