ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هادی برگی زر سرمربی شیرین فراز شد



 

 

هادی برگی زر سرمربی شیرین فراز شد

 

هادی برگی زر رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز معرفی شد.

سرانجام با جدایی مجید آقاجری، با تصمیم مدیریت باشگاه شیرین فراز کرمانشاه، هادی برگی زر سرمربی سابق تیمهای ابومسلم خراسان، پیام خراسان و اتکا گلستان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شیرین فراز انتخاب شد.

شیرین فراز کرمانشاه در چند بازی اخیر نتوانسته است انتظارات را برآورده سازد و همین مسئله به تغییر در کادر فنی این تیم موجب شد.

برگی زر روز شنبه پس از معرفی به بازیکنان، تمرین شیرین فرازی را زیر نظر گرفت و کارش را با این تیم آغاز کرد. همچنین علیرضا صندوقی نیز به عنوان مربی جدید دروازه‌بانهای شیرین فراز جایگزین رضا محتشم شد.

صندوقی سابقه حضور در تیمهای ملی نوجوانان ایران و تیم ملی ارتش ایران به عنوان دروازه بان و تیمهای داماش گیلان، پاس تهران و شموشک نوشهر به عنوان مربی را در کارنامه خود دارد.


ویدیو مرتبط :
استقلال شیرین فراز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برد شیرین سرمربی ایرانی در 20 کیلومتری درگیری با داعش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال

  محمد احمدزاده اولین تجربه اش در فوتبال عراق را با پیروزی شیرین پشت سر گذاشت.

محمد احمدزاده سرمربی جدید آرارات اربیل در گفت و گو به خبرآنلاین از تجربه مربیگری در عراق گفت. او تاکید کرد:«تجربه جدیدی بود اما بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاستند. ما برای این بازی به کرکوک رفته بودیم و با مواضع داعش در این مناطق فقط 20 کیلومتر فاصله داشتیم اما خوشبختانه این مناطق از داعش پس گرفته شده و امنیت نسبی آنجا برقرار است.

 

در این بازی بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند و برد خوبی بدست آوردیم. خیلی امیدوارم بتوانم با آرارات از انتهای جدول جدا شویم و به پله های بالای جدول برسیم.»

 

 اخبار ورزشی  - خبر انلاین