ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاجسون: نمایش خوبی برابر ایتالیا داشتیم


سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید بانمایش خوبی که بازیکنانش در بازی برابر ایتالیا نشان دادند، اعتماد به نفس آن ها برای بازی های بعدی افزایش می یابد.

ایسنا: سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید بانمایش خوبی که بازیکنانش در بازی برابر ایتالیا نشان دادند، اعتماد به نفس آن ها برای بازی های بعدی افزایش می یابد.

 انگلیس در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر ایتالیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس پس از شکست تیمش برابر ایتالیا گفت: تلاش زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتیم. در نیمه دوم موقعیت های گل خوبی برای گل زدن ایجاد کردیم اما نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. امشب بازیکنانم وظایف خودشان را به خوبی انجام دادند و همان بازی که ازشان انتظار داشتم را به نمایش گذاشتم.

هاجسون با حمایت از وین رونی گفت: رونی بازیکن مهمی برای ما محسوب می شود و من از بازی او راضی ام. او بازیکنی است که می تواند در پست های مختلفی بازی کند و هر وقت هم که به میدان می رود تلاش زیادی برای موفقیت تیم از خود نشان می دهد.

روی هاجسون در پایان گفت: قبول این شکست سخت است اما با نمایش خوبی که در این دیدار از خود نشان دادیم اعتماد به نفس مان برای دیدارهای بعدی بالا می رود.

انگلیس در دومین دیدار خود در جام جهانی باید برابر اروگوئه به میدان برود. شکست سه شیرها به منزله خداحافظی زودهنگام آن ها از جام جهانی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
هاجسون :"“با انرژی بازیکنان جوان، نمایش خوبی داشتیم"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: نمایش پرواز آکروباتیک در ایتالیا


نمایش بین المللی پرواز آکروباتیک در شهر اوستیا در 30 کیلومتری جنوب غرب شهر رم برگزار شد.