ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هاجسون: متاسفم، در قلب دفاع دچار مشكل می‌شویم



 

 

هاجسون: متاسفم، در قلب دفاع دچار مشكل می‌شویم

 

تیم لیورپول مدافع با تجربه خود را به مدت 6 هفته در اختیار نخواهد داشت.

در حالی که استیون جرارد هنوز دوران آسیب دیدگی خود را سپری می کند، از دست دادن کاراگر نیز می تواند ضربه بزرگی برای این تیم باشد.

روی هاجسون سرمربی قرمزها در این باره گفت: فکر می کنیم مشکل جمی، شکستگی استخوان شانه باشد. هنوز به طور دقیق مشخص نشده چه مدت وی را در اختیار نخواهیم داشت ولی پزشک تیم زمان لازم برای بازگشت او را 6 هفته تخمین زده است. جمی دارای قدرت رهبری خط دفاعی است و ما نمی دانیم در نبود او با چه مشکلاتی روبرو خواهیم شد. از طرفی دنیل اگر نیز هنوز نمی تواند در میدان حاضر شود. بدون شک در غیاب این دو در قلب خط دفاع به مشکل برمی‌خوریم.

هاجسون ادامه داد: آسیب دیدگی بازیکنانمان بهای سنگینی برای تیم در بر خواهد داشت ولی باید با آن کنار بیاییم. برای بازگشت مهره های ارزشمند تیمم لحظه شماری می کنم.


ویدیو مرتبط :
تا به حال دچار مشكل روانى شده اید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا دچار آبریزش بینی می‌شویم؟



 

 

آبریزش بینی


به هنگام سرماخوردگی ، سیستم ایمنی بدن مواد شیمیایی به نام میانجی التهاب تولید میکند، عناصر موجود در این مواد موجب اتساع یا باز شدن رگهای خونی و ترشح ماده‌ای لزج می‌شود در نتیجه بینی شروع به آبریزش میکند همچنین این مواد موجب بیشتر شدن عطسه و سرفه نیز میشود این کارها بینی یا گلو را تمیز میکنند، اما ویروس سرماخوردگی از بین نمی‌رود از سوی دیگر ، ویروس سرماخوردگی پخش میشود و افراد دیگری نیز به این بیماری مبتلا می‌شوند.