ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیکلا آنلکا:در صحبتهایی اعلام کرد ازفوتبال ملی کنار رفته ام



 

 

نیکلا آنلکا:در صحبتهایی اعلام کرد ازفوتبال ملی کنار رفته ام

ستاره فرانسوی در صحبتهایی اعلام کرد که رسما از فوتبال ملی خداحافظی کرده است.

نیکلا آنلکا ،مهاجم باشگاه چلسی و تیم ملی فرانسه، در صحبتهایی بار دیگر از کناره گیری اش از فوتبال ملی خبر داد.

در جریان رقابتهای جام جهانی و در پی درگیری لفظی آنلکا با دومنک، این ستاره از اردوی خروسها اخراج شد و اکنون می گوید که بار دیگر برای آبی پوشان به میدان نخواهد رفت.

آنلکا در صحبتهایی در این رابطه به «فرانس سواق»گفت:« من رسما خداحافظی کرده ام و صد در صد مطمئنم که به تیم ملی بازنخواهم گشت.هیچ شانسی نیست که پس از آنجه روز نوزدهم ژوئن در کنیسا رخ داد، من را بار دیگر درتیم ملی ببینید.»

مهاجم چلسی ادامه داد:« اگر اعضا روزنامه می خواندند، شاید متوجه می شدند که من ورق را برگردانده ام.من در حال حاضر هم هر هفته برای آبی پوشان به میدان می روم، منتهی برای چلسی.»

این ستاره 31 ساله از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه با محرومیتی 18 جلسه ای مواجه شده است.


ویدیو مرتبط :
دستگاه تولید برق رایگان نیکلا تسلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تركیب تیم ملی فوتبال مصدومان اعلام شد



 

 

تركیب تیم ملی فوتبال مصدومان اعلام شد

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

تركیب تیم ملی فوتبال مصدومان اعلام شد

در آستانه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی آنقدر مصدوم و آسیب دیده در اردوی تیم‌ها وجود دارد كه بتوان با آنها یك تیم ملی مستقل ساخت.

به نقل از ماركا اسپانیا، آدلر دروازه‌بان اول آلمان، وسترن من مدافع تیم ملی آلمان، فردیناند كاپیتان انگلیس، لاسانا دیارا هافبك دفاعی فرانسه، تریش هافبك تدافعی آلمان، اسین هافبك مركزی غنا، بالاك هافبك راست آلمان، اوبی میكل هافبك چپ نیجریه، پیرلو هافبك میانی ایتالیا، دروگبا مهاجم ساحل عاج و روبن مهاجم هلند، تیم ملی فوتبال مصدومان جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی را تشكیل می‌دهند.

پیش بینی می‌شود این تیم ملی جمعیت قابل توجهی را هم روی نیمكت ذخیره‌ها داشته باشد و تعداد بازیكنانش روز به روز افزایش پیدا كنند.