ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمکت‌نشینی دانیال داوری/ پنجمین باخت برانشوایگ در زمین گلادباخ رقم خورد



لیگ المان,ماریان پتکوویچ,نیمکت‌ نشینی دانیال داوری

هفته ششم بوندس‌لیگا
نیمکت‌نشینی دانیال داوری/ پنجمین باخت برانشوایگ در زمین گلادباخ رقم خورد

تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در زمین بورسیامونشن‌گلادباخ در غیاب دروازه‌بان ایرانی‌اش متحمل پنجمین شکست فصل جاری خود شد.

شب گذشته پیکارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان «بوندس‌لیگا» با یک دیدار آغاز شد. مونشن‌گلادباخ در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان اینتراخت برانشوایگ شد که دانیال داوری را روی نیمکت ذخیره نشانده بود و به جایش ماریان پتکوویچ را مورد استفاده قرارداد.

در این دیدار که 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه بورسیاپارک داشت، مونشن‌گلادباخی‌ها توسط ونت22، رافائل 31، 75 و کروزه 72 (پنالتی) گلزنی کردند.

تک گل برانشوایگی‌ها نیز توسط بولاند در دقیقه 58 به ثمر رسید.

اینتراختی‌ها با این نتیجه پنجمین باخت فصل جاری‌ خود را کسب کرد و با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
 
*برنامه مسابقات شنبه (امروز):
هامبورگ – وردربرمن
هانوفر – آگسبورگ
نورنبرگ – بورسیادورتموند
ولفسبورگ – هوفن‌هایم
ماینس – بایرلورکوزن
شالکه – بایرن مونیخ

*برنامه مسابقات یکشنبه (فردا):
فرایبورگ – هرتابرلین
اشتوتگارت – اینتراخت فرانکفورت/فارس

 


ویدیو مرتبط :
سفری به باشگاه دانیال داوری(برانشوایگ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیمکت‌نشینی دانیال داوری و رضا قوچان‌نژاد



فوتبال,بوندسلیگا آلمان


 نیمکت‌نشینی دانیال داوری و رضا قوچان‌نژاد

دانیال داوری و رضا قوچان‌نژاد بازیکنان ایرانی تیم‌های اینتراخت برانشوایگ آلمان و استاندارد لیژ بلژیک امروز در ترکیب تیم‌های خود قرار نگرفتند.

 در مسابقات هفته هفتم بوندسلیگا آلمان تیم اشتوتگارت در خانه‌اش به مصاف اینتراخت برانشوایگ رفت و توانست حریف را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. دانیال داوری بازیکن ایرانی تیم برانشوایگ از روی نیمکت باخت تیمش را مشاهده کرد و در ترکیب قرار نداشت.

همچنین در هفته نهم لیگ بلژیک تیم استاندارد لیژ که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد به مصاف بروخه رفت. استاندارد این مسابقه را با نتیجه 5 بر صفر برد تا جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند. قوچان‌نژاد هم مثل دانیال داوری این هفته از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا کرد./خبرآنلاین