ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمار رکورد دایی را می‌شکند


مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از نیمار عنوان کرد این بازیکن رکورد گلزنی دایی در رده ملی را می‌شکند.

خبرگزاری ایسنا: مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از نیمار عنوان کرد این بازیکن رکورد گلزنی دایی در رده ملی را می‌شکند.

برزیل در حالی موفق شد با 4 گل ترکیه را شکست دهد که نیمار دو گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و توانست رکورد گل های ملی خود را به عدد 42 برساند. این بازیکن 22 ساله در 59 بازی 42 گل برای سلسائو به ثمر رسانده است و اگر بتواند 35 گل دیگر به ثمر برساند می تواند رکورد پله را در تیم ملی برزیل بشکند.

مجله فرانس فوتبال فرانسه با تمجید از این بازیکن نوشت: نیمار در 22 ساگی توانسته 42 گل برای تیم ملی کشورش برساند که آماری بسیار جالب توجه محسوب می‌شود. اگر این بازیکن بتواند همین روند را ادامه دهد می تواند در آینده‌ای نه چندان دور رکورد گلزنی در تیم ملی کشورش را به نام خود ثبت کند.

او همین حالا توانسته از رونالدو و مسی در رده ملی پیشی بگیرد چرا که هر دوی این بازیکنان تا 22 سالگی نتوانسته بودند مانند نیمار در تیم ملی برزیل گلزنی کنند ولی این تنها هدفی نیست که در پیش روی نیمار قرار گرفته است. او می تواند به زودی رکورد گلزنی علی دایی را در رده ملی به نام خود ثبت کند.

دایی در 149 بازی ملی برای ایران موفق شده است 109 گل به ثمر برساند و مدت هاست که برترین گلزن ملی فوتبال جهان است. با این روندی که نیمار در پیش گرفته است احتمالا او رکورد دایی را خواهد شکست و به برترین گلزن ملی فوتبال جهان تبدیل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
ترن هوایی که 10 رکورد جهانی را می شکند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام رکورد بازی های ملی دایی را می شکند؟/ کاپیتانی که خارج از زمین هم بار تیم را به دوش می کشد



اخبار,اخبار ورزشی ,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - نکونام رکورد بازی های ملی دایی را می شکند؟/ کاپیتانی که خارج از زمین هم بار تیم را به دوش می کشد

جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی نقشی پررنگ در این تیم ایفا می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ جواد نکونام به عنوان کاپیتان تیم ملی طی چند روز گذشته تلاش زیادی کرد تا به طور موقت مشکل تیم ملی حل شود و مهرداد پولادی و سروش رفیعی همراه تیم به استرالیا بروند. او در این رابطه با وزیر هم صحبت کرد و از او خواست که پیگیر حل مشکل دو بازیکن مورد نظر باشد.


نکونام از طرفی با وزیر ورزش صحبت کرد تا پیش از پرواز تیم ملی به استرالیا، پاداشی برای اعضای تیم ملی در نظر گرفته شود. او می دانست که تعدادی از بازیکنان تیم ملی به دلیل مشکلات باشگاه های خود مدتی است که پولی دریافت نکرده اند. به همین دلیل از وزیر خواست که برای بازیکنان پاداشی در نظر گرفته شود.


نکونام به خوبی توانست وزن تیم ملی در بیرون از زمین را به دوش بکشد و این جدا از نقشی است که او به عنوان کاپیتان در داخل زمین دارد. اتفاقا به همین دلیل است که کروش رابطه خوبی با نکونام دارد و به عنوان یک مربی حرفه ای، به این موضوع اهمیت زیادی می دهد که کاپیتان تیمش توجه خاصی به مسائل اطراف تیم داشته باشد.


جواد نکونام در حال حاضر تنها 6 بازی ملی با بازی های ملی علی دایی فاصله دارد. رسیدن تیم ملی به فینال جام ملت های آسیا می تواند نکونام را به رکورد علی دایی برساند و بازی های ملی این دو چهره مطرح فوتبال ایران را برابر کند. البته در صورتی که بازی دوستانه تیم ملی با عراق لغو نشود و تیم ملی هم به فینال جام ملت های آسیا برسد، نکونام رکورد بازی های ملی دایی را می شکند.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین