ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمار در آستانه تبدیل شدن به فیگوی دوم


مدیرعامل باشگاه رئال مادرید تلاش می‌کند به شرط حل مشکلات مالیاتی و رفع اتهام پولشویی، نیمار را به رئال مادرید بیاورد.

خبرگزاری فارس: فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا از چهار ماه پیش به کمک سه وکیل اصلی باشگاهش تلاش می‌کند تا نیمار را برای پیوستن به رئال مادرید ترغیب کند.

هواداران بارسلونا با انتشار این خبر نگران آینده نیمار شده‌اند، روزنامه‌های کاتالونیا نیز بر این باورند که نیمار با این کارش به لوئیس فیگوی دوم تبدیل خواهد شد و خیانتی بزرگ به بارسلونا خواهد کرد.

پیشنهاد اولیه رئال مادرید در تماس تلفنی چهار ماه پیش، 90 میلیون یورو بوده که این رقم شامل حل مشکل فرار مالیاتی نیمار و رفع اتهام نیمار از جنجال پولشویی است.


ویدیو مرتبط :
كلیپ منتشر شده توسط نیمار در آستانه ی ال كلاسیكو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنگ رسانه ها در آستانه دوئل مسی و نیمار



 

 

جنگ رسانه ها در آستانه دوئل مسی و نیمار

 

دو ستاره گلزن از سانتوس برزیل و بارسلونا اسپانیا در آستانه دوئل بزرگ در جام باشگاه های جهان مورد توجه حامیان مالی بزرگ قرار گرفته اند اما تویوتا به عنوان برگزار کننده اصلی این جام اجازه ورود غریبه ها را نمی دهد.

 

به نقل از مارکا اسپانیا، جام باشگاه های جهان با حضور بیش از ۴۵۰ خبرنگار و ۳۵ حامی مالی اصلی تحت قرارداد با فیفا به میزبانی کشور ژاپن در دو شهر یوکوهاما و صنعتی تویوتا برگزار خواهد شد.

به همین بهانه دو تیم بزرگ بارسلونا و سانتوس برزیل از تاریخ ۱۴ دسامبر تا ۱۸ دسامبر راهی ژاپن خواهند شد و بسیاری از رسانه ها تلاش دارند اولین و جنجالی ترین مصاحبه های اختصاصی را با لیونل مسی و نیمار داشته باشند و از هم اکنون برای رسیدن به اهدافشان سرگرم مذاکره و رایزنی با مدیران برنامه این دو بازیکن هستند.

به جز تویوتا حداقل بیست حامی مالی بزرگ دنیا در دو هفته گذشته با فیفا وارد مذاکره شده اند تا در تبلیغات دور زمین، آگهی های بازرگانی بین دو نیمه در تلویزیون ملی ژاپن و آرم های تبلیغاتی روی اتوبوس حامل بازیکنان حضور داشته باشند؛ اما تویوتا در این مورد به فیفا هشدار جدی داده است..../ورزش سه