ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمار تا سال 2021 در بارسلونا ماندنی شد


ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به تمام شایعات مبنی بر جدایی از این تیم پایان داد و قرارداد جدیدی را با آبی اناری ها منعقد خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: سایت روزنامه موندو  دپورتیوو که در خبری ویژه از توافق نیمار و بارسلونا برای ادامه همکاری خود خبر داد تا بدین ترتیب به همه شایعات مبنی بر جدایی این بازیکن برزیلی از نوکمپ پایان دهد.

بر اساس گزارش این سایت نزدیک به باشگاه بارسلونا، پدر نیمار برای ادامه حضور وی در بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ با سران این باشگاه به توافق رسید و زودی قرارداد رسمی جدیدی بین طرفین منعقد خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
زندگی آسان در سال 2021

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسی تا 2021 در بارسلونا ماندنی شد


باشگاه بارسلونا تیر خلاص را به مشتریان ستاره آرژانتینی‌اش زد و اعلام کرد مسی تا سال ۲۰۲۱ در اردوگاه کاتالونیا می‌ماند.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا در جدیدترین خبر و مهمترین آنها تمام مشتریان مسی ستاره آرژانتینی‌اش را ناامید کرد.

بنا بر ادعا رسانه‌های انگلیس نام مسی این روزها از ورزشگاه‌های اسپانیا به طرف ورزشگاه‌های انگلیس در حرکت بود. حتی اعلام کردند که منچستر سیتی مقصد آینده این ستاره تمام نشدنی آرژانتینی است زیرا پپ گواردیولا که در فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده می‌گیرد او را به این تیم می‌آورد.

این روزها مسی به همراه دو زوج آتشین خود نیمار و سوارز به مثلث MSN تبدیل شده‌اند و برای هر تیمی رعب و وحشت می‌آورند. بارسلونا به همراه این مثلث طلایی بار دیگر به دنبال 3 جام( لیگ قهرمانان، لالیگا و حذفی ) است.

در این راستا روبرت فرناندز منشی فنی باشگاه بارسلونا امروز از آینده مسی پرده برداشت و همه مشتریان او را ناامید کرد. او در مصاحبه با رادیو "Estudio Estadio" اعلام کرد: مسی تا سال 2021 با بارسلونا خواهد ماند.

وی افزود: مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است او دوران بسیار خوبی را با بارسا داشته است و چندین سال دیگر ستاره بارسا خواهد ماند. او تا سال 2021 که ورزشگاه نیو کمپ بازسازیش به اتمام می‌رسد در بارسلونا خواهد ماند.