ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیمار: بازی در کنار مسی افتخار است


مهاجم برزیلی بارسلونا به تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی خود پرداخت.

خبرگزاری فارس: نیمار در گفت‌و‌گو با «گلوبواسپورت» اظهار داشت: بازی در کنار مسی افتخار است. او بهترین بازیکن دنیا است. هر کاری که او در زمین انجام می‌دهد، پاس‌های او، شیوه بازی و گل‌هایش مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد. درک ما در زمین از همدیگر بهتر شده و رشد همکاری ما به بارسلونا کمک می‌کند.

وی ادامه داد: بازی مقابل آرژانتین سخت خواهد بود زیرا آنها مدت‌ها در کنار هم بوده‌اند و ما تازه در حال بازسازی تیممان هستیم. با وجود این ما برزیل هستیم و می‌خواهیم برای رسیدن به پیروزی بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. مطمئن نیستم که آنها مدعی پیروزی در این مسابقه باشند اما اگر این طور باشد، امیدواریم بتوانیم بقیه را حیرت‌زده کنیم.

بازیکن برزیلی بارسلونا خاطرنشان کرد: مارتینو سرمربی بزرگی است. این فرصت را داشتم که یک سال در بارسلونا زیر نظر او بازی کنم. متأسفانه آن فصل، بهترین فصل ما نبود اما او انسان بزرگی است و مطمئنم که کمک فراوانی به آرژانتین خواهد کرد.

برزیل و آرژانتین از ساعت 15 و 35 دقیقه امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
فیفا بازی کردن مسی با نیمار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوارز: بازی کنار مسی و نیمار افتخار است


لوئیس سوارز در پیروزی 5-2 بارسا بر اتلتیک بیلبائو، زننده یکی از گل های بارسلونا بود و بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت.

ورزش سه: سوارز پس از چند بازی که موفق به زدن گل نمی شد، سرانجام امشب گل دوم بارسا را به اتلتیک زد و همچنین بخاطر خطا روی او بود که بازیکن بیلبائو در نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد.

سوارز در پایان بازی گفت:" من همیشه اولین منتقد خودم هستم. گل نزدن اتفاق مثبتی برای من نیست اما بیشتر زمانی نگران می شوم که نتوانم مهره مفیدی برای تیمم باشم. می دانستم که با حمایت دوستان و خانواده ام، بازهم برای بارسا گلزنی خواهم کرد. "

سوارز در مورد جریان بازی گفت:" می دانستیم که اتلتیک در زمین خودش خوب بازی می کند و باید مراقب باشیم. خوشبختانه زود به گل رسیدیم و سپس همه چیز خوب پیش رفت. اتلتیک تیم خوبی بود و تا پایان تلاش خود را کرد."

ستاره اروگوئه ای بارسا در مورد اینکه نفر اول خط حمله بارسا به حساب نمی آید گفت:" مهم نیست. به بازی کنار مسی و نیمار افتخار می کنم. دوست دارم از حضور در بارسا و کنار چنین بازیکنانی لذت ببرم."