ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نیلسون: من دلال نیستم


نیلسون با وجود عملکرد خوب در دربی 79؛ در بازی با گل گهر در جام‌حذفی روی نیمکت نشست. اتفاقی که باعث تعجب خیلی ها شد اما عملکرد مکانی در ضربات پنالتی نشان داد که درخشان چه کار سختی برای انتخاب دروازه‌بان اول دارد.

ورزش سه: نیلسون گفت که با نیمکت نشینی اش در بعضی بازی ها کنار آمده است و رقابت فوق العاده ای با سوشا مکانی دارد.

استقلال به ما شوک مثبت داد

خدا را شکر استقلال شوک خیلی مثبتی به ما داد. ما در هفته های قبل دربی نتایج خوبی نگرفته بودیم و فشار روحی روی بچه ها زیاد بود. اما خدا را شکر که در بازی با استقلال پیروز شدیم و این برد توانست شوک مثبتی به تیم بدهد حالا ما روزهای خوبی را پشت سر می‌ گذاریم و این را در روند بازی هایمان نشان می‌ دهیم.

گل گهر من را شگفت زده کرد

شاید تا قبل از اینکه با گل گهر بازی کنیم من خیلی این تیم را جدی نمی‌ گرفتم و فکر می‌کردم راحت بازی را می‌ بریم. اما وقتی بازی شروع شد، کیفیت بازی گل گهر من را شگفت زده کرد، آنها تیم جوانی بودند که خیلی خوب می‌ دویدند. اگر زمین چمن آنها خوب باشد، بی تردید گل گهر می‌ تواند خودش را به سطح اول فوتبال برساند.

با نیمکت نشینی در بعضی بازی ها کنار آمده ام

اینکه من بلافاصله بعد دربی روی نیمکت ذخیره ها نشستم تشخیص کادرفنی است و من به خوبی می‌ دانم که این مساله یک چیز فنی است. با نیمکت نشینی در بعضی بازی ها کنار آمده ام و شما می‌ بینید که هیچ وقت اعتراضی به این موضوع نداشته ام و ندارم.

امیدوارم سوشا در پرسپولیس بماند

اینکه هم من و هم سوشا عملکرد خوبی داشته ایم یک نکته فوق العاده است. ما هر روز در تمرینات بهترین عملکرد را داریم تا بتوانیم خودمان را به کادرفنی تیم نشان بدهیم. فکر می‌ کنم برای کادرفنی آمادگی بسیار مهم است و آنها کسی را در زمین می‌ گذارند که به خوبی می‌ دانند آماده تر است. من تا آخر فصل در پرسپولیس می‌ مانم و تصمیمی برای جدایی ندارم. امیدوارم سوشا هم بماند تا ما بتوانیم رقابت خوبی با هم داشته باشیم.

جام‌حذفی مال پرسپولیس است

من فکر می‌ کنم با اتفاق مثبتی که در پرسپولیس افتاده جام‌حذفی مال پرسپولیس است و این تیم قهرمان می‌ شود. در لیگ هم باید تلاش کنیم تا جزو 4 تیم برتر باشیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و می‌ تواند در همین فصل هم کارهای بزرگی انجام دهد.

من دلال نیستم

خیلی ها می‌ گویند که من بازیکنان برزیلی را به ایران آورده ام ولی من این مساله را تکذیب می‌ کنم. کادرفنی در مورد این بازیکنان از من نظر خواست و من هم چون این بازیکنان را می‌ شناختم به آنها نظرم را گفتم. به هیچ عنوان نقشی در پرسپولیسی شدن این بازیکنان ندارم.


ویدیو مرتبط :
آهنگ دلال دلال و آهنگ ولات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیلسون: دنبال توجیه و بهانه‌گرفتن نیستم


دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال توجیه و بهانه گرفتن نیستم ولی مشکلات این تیم غیر حرفه‌ای است.

خبرگزاری فارس: نیلسون کوریا درباره تساوی روز گذشته مقابل راه‌آهن اظهار داشت: من دنبال بهانه گرفتن و توجیه نیستم و قبول دارم روز گذشته در چند صحنه خوب نبودم اما من در همین بازی چند عملکرد خوب هم داشتم از جمله توپی بود که باعث شد تا با تیر دروازه برخورد کنم.

وی افزود: به هواداران حق می‌دهم ناراحت باشند اما آنها بدانند مشکلاتی که ما داشتیم در 15 الی 20 سال گذشته در فوتبال حرفه‌ای ندیده بودم. یک روز منتظر این هستم تا خانه‌ من را بگیرند. یک روز فکرم مشغول به ماشینی هست که می‌خواهند از من بگیرند و به همین دلیل هر لحظه باید به چیز دیگری غیر از فوتبال باید فکر کرد.

نیلسون ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای است اما اتفاقات در پرسپولیس عجیب و غیرحرفه‌ای است. شاید جالب است بدانید اگر کسی غیر از دایی سرمربی تیم بود نمی‌دانم چه بلایی سر پرسپولیس می‌آید. این بهانه و توجیه نیست اما خود آقایان به ما وعده دادند که حداقل 60 میلیون به ما پرداخت می‌کنند اما به یک باره همه چیز فراموش‌شان شد که واقعا جای سؤال داشت.

وی افزود: ما بازی را به راه‌آهن نباختیم بلکه قبل از بازی با راه‌آهن یعنی روز قبل که شنیدیم از پول هیچ خبری نیست، بازی را باختیم یعنی روز قبل از بازی با راه‌آهن اما من امیدوارم نتیجه بگیریم یا حداقل کسب سهمیه کنیم. بالاخره روز گذشته روز تلخی بود و من را یاد بازی با سپاهان انداخت.