ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگرانی قلعه نویی از داستان ادامه دار جدایی ها



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی

 
 اخبار ورزشی - لژیونر شدن ملی پوشان دغدغه اصلی استقلال؛
نگرانی قلعه نویی از داستان ادامه دار جدایی ها

با توجه به اینکه محتمل است هر 4 بازیکن استقلال در ترکیب تیم ملی در جام جهانی فوتبال قرار بگیرند احتمال لژیونر شدن آنها نیز افزایش می‌یابد.

  فصل پیش بازیکنانی به تناوب جدا شدند که بودن‌شان می‌توانست سرنوشت استقلال را تغییر دهد. بعد از جباری که ابتدا به سپاهان رفت و سپس راهی لیگ قطر شد، منتظری نیز به این لیگ پیوست و نکونام هم سر از کویت درآورد.

جدایی‌های تدریجی در فصلی که پشت سر گذاشتیم به شدت استقلال را آزار داد و یکی از عوامل سقوط این تیم لقب گرفت. این داستان ممکن است پیش از آغاز فصل چهاردهم نیز دوباره در استقلال رخ دهد و بازیکنانی که در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان می‌روند با جلب توجه تیم‌های خارجی شانس لژیونر شدن پیدا کنند.

با توجه به اینکه محتمل است هر 4 بازیکن استقلال در ترکیب تیم ملی در جام جهانی فوتبال قرار بگیرند احتمال لژیونر شدن آنها نیز افزایش می‌یابد.

 قلعه‌نویی نیز از این موضوع آگاه است و البته تاحدودی نگران. قلعه‌نویی نمی‌داند که پس از جام جهانی کدام‌یک از این بازیکنان را در اختیار خواهد داشت بنابراین دچار نوعی بلاتکلیفی شده و نمی‌داند دور این بازیکنان قلم قرمز بکشد یا اینکه روی‌شان حساب کند.

در واقع سرمربی فصل بعد استقلال با مشکلی حاد روبرو است که نظیرش برای هیچ‌یک از مربیان لیگ برتری وجود ندارد. تصور کنید تیموریان بعد از جام جهانی با پیشنهاد‌های اروپایی روبرو شود. آیا به‌راحتی می‌توان این بازیکن را در استقلال حفظ کرد؟

یا خسرو حیدری که سال‌ها است آرزوی پوشیدن پیراهن یکی از تیم‌های اسپانیایی را در سر می‌پروراند. امیرحسین صادقی هم برای خودش اهدافی ترسیم کرده و دوست دارد مانند منتظری بالاخره شانس بازی در تیم‌های خارجی را به دست آورد.

 هاشم بیگ‌زاده هم با آن قد و قواره‌اش گزینه مناسبی برای تیم‌هایی است که بازی فیزیکی انجام می‌دهند. اگر هاشم در جام جهانی بدرخشد محتمل است که سر از تیم‌های بوندس‌لیگایی هم درآورد.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
جدایی قلعه نویی از ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی ـ استقلال؛ داستان تلخ جدایی؟



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی روزگاری محبوب ترین مربی در نزد هواداران استقلال بود، مربی ای که چند قهرمانی برای آبی های تهرانی به ارمغان آورد و البته یک رکورد ویژه هم داشت؛ نباختن در دربی.

او اما حالا درصد زیادی از هوادارانش را در استقلال از دست داده است و نقطه سیاه در کارنامه این مربی، شکست در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل پرسپولیس بود. مطمئنا هواداران استقلال تحمل دو شکست پیاپی مقابل رقیب سنتی را آن هم در طول یک فصل ندارند و این در حالی است که پرسپولیس امسال یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ این باشگاه بود.

قلعه‌نویی بعد از شکست در دربی اعلام کرد که برای تصمیم گیری نیاز به یک روز زمان دارد، او البته در آن لحظه به این موضوع فکر نمی‌ کرد که مثل سال های گذشته دیگر خودش تصمیم گیرنده اصلی نیست. او برای دومین سال پیاپی در استقلال ناکام ماند، نه در جام‌حذفی قهرمان شد، نه در لیگ‌برتر و نه اینکه سهمیه آسیایی گرفت. این موضوع به هیچ عنوان برای هواداران استقلال و البته مسوولان این باشگاه قابل قبول نیست.

به نظر می‌ رسد باشگاه استقلال به فکر یک جایگزین برای ژنرال باشد، هر چند که هنوز تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص نیست و از حالا نمی‌ توان با قاطعیت درباره آینده نظر داد. مساله مهم این است که امیر به عقیده خیلی ها در استقلال به بن بست رسیده است و با این شرایط احتمال ماندن او شاید نزدیک به صفر باشد. حالا شاید امیر با استقلال به آخر خط رسیده است و باید دید فصل آینده چه کسی روی نیمکت استقلال خواهد نشست و البته قلعه‌نویی راهی کدام تیم خواهد شد.

چالش دیگر باشگاه استقلال انتخاب جانشین قلعه‌نویی است. شاید نزدیک ترین گزینه به این باشگاه علیرضا منصوریان باشد، هر چند که بعید به نظر می‌ رسد نفتی ها خیلی راحت با جدایی این مربی موافقت کند. استقلال به طور حتم در میان مربیان ایرانی با مشکل کم بودن گزینه مواجه خواهد شد و شاید مثل پرسپولیس به سمت مربی خارجی پیش برود. آنچه که اهمیت دارد، روزهای تلخ قلعه‌نویی در دو سال اخیر بود، مربی ای که روزگاری تاپ ترین مربی ایران بود.

اخبار ورزشی - ورزش سه