ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگرانی بازیکنان سپاهان در صفحات اجتماعی


وضعیت باشگاه سپاهان مناسب نیست و در این بین مسئولان این باشگاه نیز پاسخگوی سؤالات متعدد هواداران نیستند.

خبرگزاری تسنیم: به نظر می‌رسد سپاهانی‌ها سخت‌ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارند و این تیم در 14 دوره‌ای که لیگ برتر برگزار شده تا به حال با چنین وضعیتی روبرو نشده بود. روز گذشته (دوشنبه) زلاتکو کرانچار در تمرین این تیم حاضر شد اما تیم را تمرین نداد و بعد از دقایقی حضور بین بازیکنان و خداحافظی با آنها محل تمرین را ترک کرد.

بعد از حضور عجیب سرمربی کروات سپاهان در تمرین روز گذشته این تیم، شایعه کناره‌گیری این مربی به گوش رسید. شایعه‌ای که مسئولان این باشگاه هیچکدام حاضر نیستند درباره آن صحبت کنند و خود را ممنوع‌المصاحبه کرده‌اند! رسول خوروش، سرپرست تیم و سخنگوی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که تمام اعضای این باشگاه ممنوع المصاحبه هستند و این در حالی است که شب گذشته سایت رسمی باشگاه سپاهان مصاحبه‌ای از وریا غفوری را منتشر کرده که این نشان می‌دهد آنطور که مسئولان سپاهان می‌گویند هم نیست، بلکه آنها فقط در خصوص مهمترین مسئله این باشگاه که کناره‌گیری احتمالی کرانچار است، ممنوع المصاحبه‌اند، به عبارت بهتر سر مسائل مهم و آنچه خودشان تشخیص می‌دهند سکوت می‌کنند.

تماس‌ها با مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان هم بی‌نتیجه مانده و مدیرعامل باشگاه هم ظاهرا فعلا خودش را ممنوع‌المصاحبه کرده است و رفتن کرانچار را نه تایید می‌کند و نه تکذیب.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که سپاهان یکی از قطب‌های فوتبال کشور و از پرطرفدارترین تیم‌های کشورمان محسوب می‌شود. مطمئناً موضوع کناره‌گیری سرمربی این تیم نگرانی هواداران را هم در پی دارد و عدم پاسخگویی مسئولان سپاهان نگرانی هواداران را بیشتر می‌کند.

هرچند بعد از این اتفاقات به سرعت نام جایگزین احتمالی کرانچار هم مطرح شد و از اطراف باشگاه سپاهان شنیده شده که حسین فرکی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت و به احتمال فراوان کرانچار هم به تیم ملی یا پرسپولیس می‌رود، اما این موضوع فقط گمانه‌زنی است و جزو مسائلی که پاسخی را از سوی مسئولان سپاهان به همراه نداشته است.

وضعیت زردپوشان این بار قرمز است. بازیکنان این تیم نظیر شجاع خلیل‌زاده و محمدرضا خلعتبری نیز با انتشار عکس زلاتکو کرانچار در صفحات اجتماعی خود نگرانی‌شان را از این وضعیت نشان داده‌اند و باید دید آینده سپاهان که همیشه جزو مدعیان جدی قهرمانی است چه خواهد شد و آیا مسئولان این باشگاه نگرانی هواداران را برطرف خواهند کرد یا نه.

مطمئنا در این شرایط سکوت مسئولان سپاهان بر شایعات دامن می‌زند و بر تعداد اخبار ضد و نقیض اضافه می‌کند. آن وقت است که مسئولان سپاهان همه چیز را گردن رسانه‌هایی می‌اندازند که نمی‌دانند خبر موثق را باید از کدام مسئول باشگاه بگیرند آن هم در شرایطی که همه ممنوع‌المصاحبه شده‌اند و هیچ‌کس پاسخگو نیست تا زمانی که شاید اوضاع قرمزِ زردپوشان، به پایان برسد.


ویدیو مرتبط :
فروش صفحات بازیگران معروف در شبکه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما و پوتین یکدیگر را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کردند



اوباما و پوتین ,شبکه‌های اجتماعی

اوباما و پوتین یکدیگر را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کردند

رئیس‌جمهور روسیه به دلیل اختلاف نظر با همتای آمریکایی خود بر سر سوریه، نام وی را از فهرست دوستانش در فیس‌بوک حذف کرده و اوباما نیز در مقابل، نام پوتین را از فهرست دوستانش در توئیتر حذف کرد.

 روزنامه اماراتی البیان نوشت: با وجود اینکه ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و باراک اوباما، همتای آمریکایی وی در جریان نشست گروه 20 با یکدیگر دست داده و سلام و احوالپرسی کردند اما در پی اختلاف نظر آنها بر سر موضوع سوریه و ایجاد تنش در روابط شخصی فیمابین، دو طرف یکدیگر را در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک حذف کرده اند.

البیان به نقل از روزنامه آمریکایی «دیلی راش»، نوشت: پوتین اوباما را از فهرست دوستانش در صفحه اختصاصی خود در سایت فیس بوک حذف کرده است و اوباما نیز همین پاسخ را با حذف نام پوتین از فهرست دوستانش در صفحه توئیتر داده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی اوباما پس از اطلاع از کار پوتین به شدت ناراحت شده بود بخصوص پس از آنکه معلوم شد جو بایدین معاون ریاست جمهوری آمریکا همچنان در فیس بوک با پوتین دوست است به همین دلیل رئیس جمهور آمریکا همتای روسی خود را از دوستی در توئیتر حذف کرد.

حذف رابطه اینترنتی روسای جمهور آمریکا و روسیه نشان دهنده بحران در روابط دو طرف است بخصوص که دو طرف گفت‌وگویی با یکدیگر ندارند و اوباما نشستی را که قرار بود ماه جاری با پوتین داشته باشد لغو کرده است.

یک روزنامه روسی نیز نوشت: ترتیب قرار گرفتن کرسی های روسای جمهور در اجلاس گروه 20 که از پنجشنبه گذشته کار خود را در شهر سن پترزبورگ آغاز کرده در آخرین لحظه تغییر کرد و به جای اینکه اسامی کشورهای شرکت کننده بر اساس حروف الفبای روسی تنظیم شود بر اساس حروف انگلیسی تنظیم شد تا روسای جمهور دو کشور نزدیک به یکدیگر نباشند.

بر اساس تنطیم حروف انگلیسی بین کرسی اوباما و پوتین کرسی روسای جمهور کشورهای آفریقای جنوبی، عربستان، کره جنوبی، ترکیه و انگلیس قرار گرفته است./فارس