ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگاه از بالا به پایین نکونام به ملی پوشان تازه وارد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - نگاه از بالا به پایین نکونام به ملی پوشان تازه وارد

بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال برای از دست دادن جام ملت های آسیا نگران نگاه های کاپیتان تیم ملی هستند.

پس از مدت ها کارلوس کی روش چند بازیکن جدید را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده است تا متهم به دعوت از چند بازیکن خاص نشود.

 البته منتقدان کی روش معتقدند او مانند اردوی پیش از جام جهانی، این بازیکنان را بی جهت به تیم ملی دعوت کرده و برای جام ملت ها شاید یکی، دو بازیکن جدید به تیم ملی اضافه شوند وگرنه خبری از تغییرات آنچنانی نخواهد بود.

بازیکنان تازه وارد شرایط خوبی در اردوی پرتغال ندارند و شنیده شده حسابی از کاپیتان تیم ملی دلخور و عصبانی هستند.

شنیده شده برخلاف علی کریمی که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان جوان برقرار کرده، جواد نکونام نگاهی از بالا به پایین به آنها دارد و برخورد سردی با تازه واردان دارد.

بازیکنان نگران این هستند که نکونام در ادامه زمان تا جام ملت ها با آنها بد شود و با توجه به رابطه ای که به کی روش دارد، جلوی دعوت آنها به تیم ملی را بگیرد!

 اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
نکونام وارد اسپانیا شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند



 

آخرین اخبار از والیبال؛ ملی پوشان وارد توکیو شدند

 

کاروان تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) برای حضور در چهارمین دور جام جهانی سال 2011 وارد توکیو شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، تیم ملی کشورمان در پایان دور سوم این رقابت ها با 12 امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی این دوره از رقابت ها قرار دارد و در دور چهارم که از روز جمعه آغاز می شود باید به ترتیب با تیم های برزیل، ایتالیا و روسیه روبرو شود.

بازیکنان تیم ملی کشورمان ساعت 8 صبح امروز به وقت ژاپن از فوکوئودا به توکیو حرکت کردند و به دلیل برنامه ریزی بسیار بد کشور میزبان مجبور شدند بلافاصله پس از رسیدن به این شهر از فرودگاه به سالن اصلی بروند تا نخستین تمرین خود را از ساعت 11 در توکیو آغاز کنند.