ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگاهی به 5 بازی ابتدایی پرسپولیس در لیگ


پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ، بازی‌های نسبتی سختی خواهد داشت.

خبرآنلاین: پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ، بازی‌های نسبتی سختی خواهد داشت.

این یک پیش‌بینی اولیه است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اینکه سرخپوشان در لیگ بعدی چه خواهند کرد و مشکلات‌شان را چگونه حل می‌کنند به خصوص که پرسپولیسی‌ها در این فصل به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند؛ این 5 قدم را با ما بیایید...

هفته‌اول: پرسپولیس - نفت تهران

جدال با علی‌منصور!


در هفته ابتدایی، سرخپوشان به مصاف نفت تهران می‌روند، نفتی که در فصل گذشته با یحیی گل‌محمدی تا یک قدمی قهرمانی رفت و نفس مدعیان را گرفت. طلایی‌پوشان تهرانی حالا علیرضا منصوریان را روی نیمکت خود می‌بینند، رفیق قدیمی و صمیمی علی دایی و البته به نظر می‌رسد تیم‌شان نسبت به فصل قبل، مهره‌های تأثیرگذارش را از دست داده است.

رضا نوروزی، احمد آل‌نعمه، رسول نویدکیا، هادی نوروزی و... پیروزی در این بازی می‌تواند استارت قهرمانی برای پرسپولیسی‌ها باشد آن هم در ورزشگاه آزادی و در شب عید فطر.

هفته دوم؛ فولاد - پرسپولیس‌

اوج خرماپزان


جنوبی‌ها به این فصل می‌گویند خرماپزان یا خرمارسان. آنها معتقدند هوا در تابستان آنقدر گرم می‌شود تا خرماها بارور شده و قابل برداشت شوند. حالا تصور کنید درست در اواسط خرماپزان، پرسپولیس باید راهی اهواز شود و بدتر اینکه با فولاد، قهرمان دوره گذشته لیگ بازی کند. این بازی، مهم‌ترین و سخت‌ترین تقابل سرخپوشان در 5 هفته اول
خواهد بود.

هفته سوم‌؛ پرسپولیس- ذوب‌آهن

مبارزه با سخت جان


یحیی گل‌محمدی در جمع مربیان فوتبال ایران به یک کاریزمای سخت جان بدل شده است. یک مربی جوان که انگار بلد نیست امتیاز از دست بدهد. او مشغول ساختن یک تیم جذاب در اصفهان است، تیمی پر از بازیکن جوان و باانگیزه. رفاقت و درگیری‌های دایی - گل‌محمدی را هیچ‌کس از یاد نمی‌برد. آنها حالا با تیم‌شان در هفته سوم و در ورزشگاه آزادی یک تقابل سخت خواهند داشت.

هفته چهارم‌؛ ملوان - پرسپولیس

پاسِ پیام


آخرین تقابل این دو تیم، یک اتفاق استثنایی در دل خود داشت و پیام صادقیان با پاسی بسیار سخت و دیدنی، پایه‌گذار پیروزی سرخپوشان در بندرانزلی شد. پرسپولیس حالا در دور رفت و در هفته چهارم باید به بندرانزلی برود و صدالبته، تقابل ملوان - پرسپولیس همیشه زیبا و دیدنی می‌شود حتی اگر ملوان به طور کلی عوض شده باشد.

هفته پنجم‌؛ پرسپولیس- پدیده مشهد

عصر به خیر توماس!


تمام جذابیت این بازی، حضور توماس هسلر ستاره و شاید اسطوره فوتبال آلمان مقابل پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی خواهد بود. هسلر که قبول کرده در پدیده مشهد دستیار علیرضا مرزبان باشد، حالا در تهران با تیمی از مشهد به دنبال اجرای نقشه قتل پرسپولیس است. سرخپوشان معمولاً مقابل تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ‌برتر، دچار مشکل نمی‌شوند مگر اینکه قرار باشد این بار، اتفاق خاصی رخ دهد.


ویدیو مرتبط :
بازی افتتاحیه لیگ فوتسال دوره ابتدایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگاهی به 5 بازی ابتدایی استقلال در لیگ


5 هفته آغازین مسابقات همواره شرایط بسیار ویژه‌ای دارد چون تیم‌ها تازه از بدنسازی خلاص شده و هنوز به انسجام تاکتیکی مطلوب نرسیده‌اند. در این میان بازیکنان تازه‌وارد هم برای اینکه در ترکیب تیم‌های جدیدشان جا بیفتند، نیازمند زمان و بازی‌های متوالی هستند.

خبرآنلاین: استقلال در قرعه‌کشی لیگ برتر با قرعه مناسبی در آغاز راه روبرو شده است.

5 هفته آغازین مسابقات همواره شرایط بسیار ویژه‌ای دارد چون تیم‌ها تازه از بدنسازی خلاص شده و هنوز به انسجام تاکتیکی مطلوب نرسیده‌اند. در این میان بازیکنان تازه‌وارد هم برای اینکه در ترکیب تیم‌های جدیدشان جا بیفتند، نیازمند زمان و بازی‌های متوالی هستند. به تمام این موارد استارت نه چندان مطمئن تیم‌های امیر قلعه‌نویی طی سالیان اخیر را هم باید افزودکه بعضاً حتی شکست‌های حاشیه‌سازی را هم برایش به ارمغان آورده است اما در این فصل قرعه به‌گونه‌ای است که آبی‌پوشان طی 5 هفته آغازین فقط 2 بار از تهران خارج می‌شوند که تازه یکی از آنها هم شهرستان کرج است که فاصله‌اش با تهران در حدی نیست که احتیاج به پرواز و ریکاوری بعد از سفر داشته باشد.

استارت با تیم پوست انداخته

استقلال در قیاس با فصل قبل متحول شده و قطعاً نفرات جدید برای جا افتادن نیازمند زمان هستند اما جالب اینجاست که در هفته اول لیگ برتر باید مقابل تیمی قرار بگیرد که به معنای واقعی کلمه پوست ‌انداخته است. راه‌آهن در حالی پا به لیگ چهاردهم می‌گذارد که از مالک گرفته تا مدیرعامل و سرمربی خودش را عوض‌شده می‌بیند. به این نفرات باید تغییر بازیکنان را هم افزود.

خاطره شکست فصل قبل

دومین تقابل آبی‌پوشان مقابل همنام اهوازی خودشان است. البته بازی در تهران برگزار می‌شود و استقلال تهران از گزند گرمای مردادماه اهواز در امان می‌ماند. اگرچه استقلال خوزستان فصل قبل در خانه خودش شاگردان امیر قلعه‌نویی را مغلوب کرد اما بعید به نظر می‌رسد در تهران بتواند دردسر چندانی ایجاد کند.

جدال مدعیان

بدون شک حساس‌ترین و دشوارترین بازی استقلال در پنج هفته اول تقابل این تیم با سپاهان در هفته سوم خواهد بود. جدالی که آبی‌ها مهمان هستند و سپاهان تقویت شده قطعاً برای کسب پیروزی به میدان می‌آید. اگر استقلال در اصفهان امتیاز بگیرد قلعه‌نویی با یک پیروزی خفیف به تهران برگشته است.

بیانیه!

بازی چهارم استقلال می‌تواند حاشیه‌ساز باشد چون با تیمی جدال می‌کند که سرمربی‌اش در پایان مسابقه قابلیت انتشار بیانیه‌ داشته و کاسه‌ و کوزه‌ها می‌تواند بر سر خبرنگاران شکسته شود! استقلال فصل قبل سایپا را در حالی در کرج مغلوب کرد که 7 مهره اصلی‌اش را در اختیار نداشت اما حالا باید ببینیم این دفعه چه کار می‌کند.

جنگ و صلح

مهدی رحمتی از استقلال جدا شد و بعد از رفتن حسابی قلعه‌نویی را کنایه‌باران کرد. حالا به حکم قرعه استقلال و پیکان هفته پنجم به مصاف هم می‌روند و تقریباً کسی هم در جامعه فوتبال نیست که از جنگ قلعه‌نویی و رحمتی بی‌اطلاع باشد اما به احتمال زیاد قبل از شروع بازی، طرفین برخورد بسیار گرمی با هم می‌کنند و احتمالاً بخشی از اختلافات‌شان را گردن رسانه‌ها می‌اندازند!