ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نگاهی به آمار دیدار والیبال ایران و روسیه


نگاهی به آمار دیدار والیبال ایران و روسیه نشان می دهد که به جز موج اول حمله و دریافت در سایر موارد برتری نسبی با روسیه بوده است.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی والیبال ایران سه بر صفر برابر روسیه شکست خورد این در حالی بود که روس‌ها 37 امتیاز اسپک گرفتند اما ایران 42 امتیاز اسپک گرفت. روسیه اما 6 امتیاز دفاع، 6 امتیاز سرویس مستقیم داشت در حالی که ایران دو امتیاز دفاع و دو امتیاز سرویس گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در توپ‌گیری عملکرد بهتری نسبت به روسیه داشت. والیبالیست‌های ایران 26 توپ‌گیری و 38 دریافت صحیح داشتند در مقابل روسیه 25 توپ‌گیری و 31 دریافت صحیح ثبت کرد.

بهترین بازیکن میدان دیمیتری موزرسکی شد که به عنوان امتیازآورترین بازیکن که به تنهایی 20 امتیاز یعنی حدود یک ست را برای روسیه به ارمغان آورد. ماکسی میخائیلف نیز برای روسیه 10 امتیاز گرفت. امیر غفور و مجتبی میرزاجانپور هر کدام با کسب 10 امتیاز موثرترین بازیکنان ایران بودند.


ویدیو مرتبط :
لیگ جهانی والیبال/ دیدار دوم ایران مقابل روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار دیدار تیم‌های والیبال ایران و روسیه


نگاهی به آمار عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه از رقابت پایاپای آن‌ها مقابل دومین تیم رنکینگ فدراسیون جهانی حکایت دارد

ایسنا: نگاهی به آمار عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در بازی مقابل روسیه از رقابت پایاپای آن‌ها مقابل دومین تیم رنکینگ فدراسیون جهانی حکایت دارد

تیم ملی والیبال ایران موفق شد سه بر یک و با امتیازهای ۲۵-۲۰ ، ۱۶-۲۵، ۱۹-۲۵ و ۲۳-۲۵ روسیه را شکست دهد. ایران در مجموع ۹۵ امتیاز دربرابر ۸۳ امتیاز روسیه به دست آورد. تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه ۴۵ حمله موثر داشت، ۷ دفاع سالم انجام داد و ۵ امتیاز سرویس مستقیم گرفت. در حالی که روس‌ها ۴۵ حمله موثر، ۷ دفاع و ۸ امتیاز سرویس مستقیم داشتند.

در پایان این دیدار ماکسیم میخایلوف با ۱۵ امتیاز امتیازآورترین بازیکن زمین شد، میلاد عبادی پور نیز ۱۴ امتیاز گرفت و بهترین بازیکن ایران شد. مجتبی میرزاجانپور نیز با ۱۲ امتیاز یکی از بهترین بازیکنان این دیدار لقب گرفت.