ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام: فقط دروغ شنیدم/ از استقلال شکایت می‌کنم/ می‎گویند طلبت را می‌خواهی آدم فلانی شو!



انتقاد تند نکونام از استقلالی‌ها

انتقاد تند نکونام از استقلالی‌ها:

فقط دروغ شنیدم/ از استقلال شکایت می‌کنم/ می‎گویند طلبت را می‌خواهی آدم فلانی شو!

بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال گفت اگر استقلالی‌ها تا دو روز آینده به تعهدات مالی خود عمل نکنند از آنها شکایت می کنم. جواد نکونام که از اوساسونا به استقلال آمد تاکید کرد فصل آینده از این تیم خواهد رفت.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب با نتیجه تساوی بدون گل مقابل الشباب امارات در ورزشگاه آزادی متوقف شد اما با توجه به پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

جواد نکونام در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فصل خیلی خوبی را با استقلال پشت سر گذاشتم و با این تیم قهرمان شدم و به آرزوی دوران کودکی‌ام رسیدم.

اما دوست دارم مردم یک سری از واقعیت‌ها را بدانند و اینکه ما واقعا سال بدی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: هم از لحاظ مالی و هم فنی بیشترین فشارها بر روی بازیکنان بود.

متاسفانه هر چقدر ساکت‌تر باشی بدتر است. در شخصیت من این نیست که دنبال پولم بدوم. اگر آقای فتح الله زاده تا فردا جواب تلفنم را ندهد از استقلال شکایت می‌کنم.

من از قرارداد 2 میلیون 200 هزار یورویی اوساسونا چشم پوشیدم و به عشق استقلال به این تیم آمدم با این حال تمام باشگاه با من بد کردند. اگر مجبور بشوم خیلی از واقعیت‌ها را می‌گویم.

نکونام اظهار داشت: اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده که حتی خجالت می‌کشم آن را بیان کنم. بی نظمی و بی انضباطی در استقلال موج می‌زند و اگر بگویم خودم را کوچک کرده‌ام. برای خودم خوشحالم که به عنوان یک استقلالی در این تیم به هدفم رسیدم اما استقلال تیمی نبود که فکر می‎کردم.

کاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: کسانی که روی طبق مرا می‌خواستند وسط فصل دشمنم شدند. فقط دروغ شنیدم. مدیرعامل تیم جلوی پدر و مادرم با قسم مرا برد استقلال اما بعد از آن همه چک‌ها برگشت خورد.

وی ادامه داد: اگر می‌رفتم قطر و امارات زیر 10 میلیارد پول نمی‌گرفتم اما با یک میلیارد و 750 میلیون به استقلال آمدم و تا به حال فقط 55 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت کرده‌ام.

من فصل بعد 100 درصد از استقلال جدا می‌شوم. به من می‌گویند اگر پولت را می خواهی برو آدم فلانی شو. من خودم دنبال این هستم که دیگران آدمم شوند.

نکونام در پایان گفت: تا الان به خاطر عشق به استقلال سکوت کردم.

به من گفتند برو با فلانی نزدیک شو تا پولت را بگیری. اهل بازارگرمی نیستم و با هیچ باشگاهی هم تا به الان صحبت نکرده‌ام اما اولویتم جدایی از استقلال است.

تا چند روز آینده اگر اوضاع درست نشود حرف‌هایی را می زنم تا مردم بفهمند کی‌ها چکاره هستند. موقعی که استقلال در امجدیه بازی می‌کرد من می‌رفتم و این تیم را تشویق می‌کردم اما الان حقم را نمی دهند. این پول اگر حق من باشد پای آن می‌ایستم و آن را می‌گیرم و احتیاجی هم نیست آدم فلانی شوم.  اگر هم نه که هیچی./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
شکایت امیر قلعه نویی از نکونام،کعبی و فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام در آستانه شکایت از باشگاه استقلال/ 72 ساعت فرصت برای حل شماره 6



نامه نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال,شکایت نکونام از باشگاه استقلال,جواد نکونام

با ارسال نامه‌ به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

نکونام در آستانه شکایت از باشگاه استقلال/ 72 ساعت فرصت برای حل شماره 6

هافبک تیم استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه نوشت.

به گزارش  فارس، جواد نکونام که این روزها با وجود اعلام خودش مبنی بر داشتن قرارداد با استقلال در تمرینات این تیم آفتابی نمی شود با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان بررسی وضعیت مالی خود با باشگاه استقلال شده است.

 

این بازیکن که به نظر می رسد مشکلاتی را با این باشگاه دارد تا به امروز این مسائل را رسانه ای نکرده و حتی امیر قلعه‌نویی هم اعلام کرده که از او بی خبر است.

کاپیتان تیم ملی در مصاحبه های متعدد خود اعلام کرده که با باشگاه قرارداد دوساله دارد و حتی بعد از جلسه با فتح الله زاده شفاف اعلام کرد اگر این باشگاه او را نمی خواهد باید شفاف اعلام کند. اما فتح الله زاده نیز در گفت و گو های خود تاکید داشت که این بازیکن مد نظر باشگاه است و نکونام در این تیم بازی خواهد کرد.

 

اما عدم حضور نکونام در تمرینات آبی پوشان و بی خبری مسئولان استقلال از این بازیکن نشان دهنده این است که کاپیتان تیم ملی در فاصله کمتر از 40 روز به آغاز لیگ برتر تمایلی به حضور در جمع آبی پوشان ندارد و یا حداقل اینکه تا زمانی که مشکلش با استقلالی ها حل نشود در تمرینات حاضر نخواهد شد.

 

این نامه در حالی توسط نکونام به کمیته انضباطی ارسال شده که در صورت عدم واکنش باشگاه استقلال نسبت به این نامه نکونام می تواند از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

این در حالی است که کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده طی نامه ای به باشگاه استقلال به آنها 72 ساعت فرصت داده تا این موضوع را بررسی کند./فارس