ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام در آستانه بازگشت به تیم ملی؟


جواد نکونام فروردین امسال و بعد از بازی سوئد، آرام و بی صدا از بازی های تیم ملی خداحافظی کرد.

خبر آنلاین: بعد از اردوی ازبکستان و ترکمنستان تیم ملی بود که چند بازیکن با نکونام تماس گرفتند و گفتند جایش خالی است و بهتر است بازگردد.

در آن روزها نکونام که هنوز تصمیم قطعی خود را برای ادامه فوتبال گرفته بود گفت خداحافظی کرده و دیگر قصدی برای بازگشت ندارد. شماره 6 همچنین گفته بود: «من نمی دانم قرار است بازی کنم یا نه. شاید فوتبال باشگاهی را کنار بگذارم.»

اما پس از آنکه نکونام به سایپا پیوست، همین بازیکنان با نکونام تماس گرفتند و گفتند: «تو که می خواستی بازی کنی، چرا از تیم ملی خداحافظی کردی؟ همه در تیم دوست دارند تو باشی، دوباره به تیم بازگرد.»

این اصرارها و همینطور گفت و گوی یکی از مسولان تیم ملی برای بازگرداندن او باعث شده تا شایعاتی درباره احتمال بازگشت کاپیتان قوت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آشتی کنان وزنه برداری ایران با حضور رضازاده/ ملی پوشان در آستانه بازگشت به تیم ملی



وزنه برداری ایران , حسین  رضازاده

در برنامه ورزش از نگاه دو رخ داد/آشتی کنان وزنه برداری ایران با حضور رضازاده/ ملی پوشان در آستانه بازگشت به تیم ملی

ملی پوشان وزنه برداری و جامانده تیم ملی به اختلافات پایان دادند.

 برنامه ورزش از نگاه دو  امشب طی مراسمی وزنه برداران المپیکی را دور هم جمع کرد.

این برنامه که پنجشنبه نقطه نظرات اهالی وزنه برداری را برای مردم پخش کرده بود امشب  حسین رضازاده، بهداد سلیمی، نواب نصر شلال،کیانوش رستمی و سعید محمد پور را دور هم جمع کرد و پس از بررسی و کالبد شکافی مشکلات یک سال گذشته از همه آنها برای موفقیت وزنه برداری دعوت به همکاری و آشتی دوباره کرد.

در این بین رسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری نیز حضور داشت و پس از آوردن قرآن مجید همه با دست گذاشتن روی کلام خدا به اختلافات پایان دادند و این قول را دادند که دست در دست هم برای موفقیت وزنه برداری گام بردارند.

در این نشست به هر یک از میهمانان یک جلد کلام الله مجید اهدا شد و مقرر شد طی امروز و فردا جلسه ای مهم در فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.

/فارس