ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام خیال استقلالی ها را راحت کرد


کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه آخر هفته با برگشت به تهران پای میز مذاکره می‌نشیند، گفت: از هواداران استقلال بابت حمایتشان برای برگشتنم به استقلال تشکر می‌کنم.

خبرگزاری مهر: جواد نکونام در مورد احتمال بازگشتش به استقلال گفت: در این رابطه باید بگویم هنوز با کسی صحبت نکرده‌ام، این خبر را هم در رسانه‌ها دیدم  و خودم هم منتظر روزهای آینده هستم، البته الان مسافرت هستم. انشالله به تهران که برگشتم باید ببینم چه سرنوشتی انتظارم را می‌کشد.

نکونام در مورد مشکلاتش برای پیوستن به استقلال پس از اعلام پرویز مظلومی گفت: من دو سال دیگر با اوساسونا قرارداد دارم، یکسال برای بازی کردن و سال بعدی برای مربیگری، جدا شدن از اوساسونا خودش پروسه بزرگی است که باید طی کنم و در صورت توافق به تهران بیایم. البته همه اینها در صورتی است که پیشنهادی مطرح شود و جلسه‌ای برگزار شود. به هر حال مثل همیشه باشم یا نباشم، برای استقلال، هواداران و پرویز مظلومی آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن سابق استقلال در مورد حمایت هواداران در فضای مجازی از بازگشت وی به استقلال گفت: هواداران استقلال بی‌نظیر هستند، از آنها تشکر می‌کنم و می‌دانم که وظیفه سنگینی در قبال آنها دارم. حمایت این هواداران مهمترین نکته‌ای است که بازیکنی مثل من نیاز دارد.

 وی در ادامه پیرامون شایعه پیشنهاد دو میلیاردی‌‌‌‌اش به باشگاه سایپا تاکید کرد: نه چنین خبری اصلا وجود نداشت، صحیح هم نیست که من در مورد آن حرف بزنم چون از پایه وجود نداشته است.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در مورد شایعه شرط گذاشتن برای باشگاه استقلال که نباید تیموریان را جذب کنند، گفت: من با هر کسی هم که مشکل داشته باشم با آندو ندارم، با او سالها در تیم ملی و استقلال بوده ایم، حتی اگر با کسی هم مشکل داشته باشم، برایش شرط نمی‌گذارم، همیشه کار خودم را انجام می‌دهم. خدایی که بالای سرم هست بهترین قاضی است و می داند که چنین تفکراتی نداشته و ندارم. این نکته هم به هر حال از پایه غلط است و من در مورد آن نیز حرفی ندارم.


ویدیو مرتبط :
معرفت استقلالی+جواد نکونام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهاراتی که خیال استقلالی ها را درباره قلعه نویی راحت می کند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اظهاراتی که خیال استقلالی ها را درباره قلعه نویی راحت می کند

هر چند که آبی‌پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا کارشان به اتمام نرسیده اما شایعات پیرامون مذاکره تیم‌های لیگ برتری به امیر قلعه‌نویی از گوشه و کنار شنیده می‌شود.

تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن، پدیده مشهد، ملوان انزلی و چند تیم دیگر خواهان جذب سرمربی استقلال هستند. این درحالی است که گفته می‌شود پیشنهادات تیم‌های فوق غیر رسمی بوده و خود قلعه‌نویی آنها را قبول ندارد.

دراین راستا با جهانگیری، وکیل امیرقلعه نویی گفت: درحال حاضر امیرقلعه نویی هیچ مشکل دادگاهی ندارد و روزهای بی‌حاشیه را سپری می‌کند.

وی درخصوص حواشی به وجود آمده برسر اعداد و ارقام نجومی برخی تیم‌ها برای جذب سرمربی استقلال تأکید کرد: تا آنجا که من در جریان هستم پیشنهادهایی که می‌گویند شایعه است و تیمی به صورت رسمی با امیر قلعه‌نویی مذاکره نداشته و این اعداد ارقام میلیاردی دروغ است. چون تمام فکر و ذهن این مربی به روی بازی‌های آسیایی است.

----------------------------


صعود قلعه نویی در رده بندی بهترین مربیان جهان

در جدید‌ترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان، افشین قطبی سقوط کرد اما امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی صعودکرده و به ترتیب در رده‌های ۲۰۲، ۲۳۵ و ۵۰۰ بهترین مربیان جهان جای گرفتند.

 در رده‌بندی سایت مربیان، افشین قطبی که هدایت تیم شمیزو اس‌پالس ژاپن را برعهده دارد، توانست 3089 امتیاز کسب کند. وی تا هفته قبل در رده 198 بهترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان حضور داشت اما اکنون با 4 پله سقوط در رده 202 جای گرفته است.

*قلعه‌نویی 2 پله صعود کرد
امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال تهران براین اساس 2629 امتیاز کسب کرده است.وی که تا یک هفته قبل در رده 237 بهترین‌های جهان در عرصه مربیگری قرارداشت، 2 پله صعود کرده و اکنون 235 را از آن خود کرده است.

*فرکی 12 پله صعود کرد
حسین فرکی که جمعه در تبریز به عنوان مربی فولاد اهواز جشن قهرمانی گرفت، 1250 امتیاز کسب کرده و در جدول بهترین مربیان جهان سیر صعودی طی کرده است.

وی که تا یک هفته قبل در رده 512 جای داشت، تا رده 500 صعود کرد.

*مربی بارسا همچنان صدرنشین!
در جدید‌ترین رده‌بندی مربیان جهان، عنوان بهترین مربی کماکان از آن «خرادو مارتینو»،مسئول فنی بارسلونا اسپانیا است.

وی با کسب 17159 امتیاز پله نخست را از آن خود کرده است.

در رده دوم دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید قرارگرفته است. این مربی که تا هفته قبل در رده سوم بود، با کسب 16325 امتیاز و یک پله صعود در رده دوم جای گرفته است.

عنوان سوم در این رده‌بندی به کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید قرارگرفته است. وی که یک پله سقوط کرد، 16076 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

فهرست 10 مربی برتر کنونی جهان به این شرح است:
1- خرادو مارتینو، بارسلونا اسپانیا، 17159 امتیاز
2- دیگو سیمئونه،‌ اتلتیکومادرید اسپانیا،‌16325 امتیاز
3-کارلو آنچلوتی، رئال مادرید اسپانیا، 16076 امتیاز
4-گواردیولا، بایرن مونیخ آلمان، 14515 امتیاز
5-ژوزه مورینیو، چلسی انگلیس، 12879 امتیاز
6-رافائل بنیتس،‌ناپولی ایتالیا، 12260 امتیاز
7- خورخه خسوس، بنفیکا پرتغال، 11970 امتیاز
8- یورگن کلوپ، بورسیادورتموند آلمان، 11660 امتیاز
9-آرسن ونگر،‌‌آرسنال انگلیس، 11361 امتیاز
10- لوران بلان، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه،‌10533 امتیاز
اخبار ورزشی - نامه ,فارس