ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام: توقعات از تیم ملی بالا رفته است


کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم نباید اجازه دهیم چیزی ما را شگفت‌زده کند.

خبرگزاری تسنیم: جواد نکونام در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی پرتغال برای ما اردوی بسیار مهمی بود. این اولین اردوی ما بعد از بازی‌های جام جهانی بود که توانستیم دور هم جمع شویم.

وی در ادامه افزود: هر روز سخت تمرین می‌کردیم و شرایط خوبی در این اردو داشتیم. در اردوی پرتغال سعی کردیم که همدیگر را بهتر بشناسیم و هماهنگ‌تر شویم. فکر می‌کنم تیم ملی در حال توسعه یک کار مهم است و این امر مهم نه تنها برای بازیکنان بلکه برای کادر فنی و مربیان هم هست.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: کاری که ما در برزیل انجام دادیم توقعات مردم را از تیم ملی تغییر داده و بالا برده است. ما هنوز تمرکز سابق را داریم و مهمترین هدف‌مان این است که در مسابقات جام ملت‌ها به مراحل بالاتر صعود کنیم و بهترین عملکرد را در این رقابت‌ها از خود نشان دهیم. اگر بخواهیم به این اهداف برسیم نباید اجازه دهیم چیزی ما را شگفت‌زده کند.

نکونام در پاسخ به این سؤال که «شما چه کمکی می‌توانید به بازیکنان جوانتر داشته باشید؟»، گفت: تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا تجربیاتی که در تیم ملی کسب کردم به بازیکنان جوانتر منتقل کنم. در تمام زمان‌ها در تیم ملی حاضر هستم و از هیچ کمکی به بازیکنان جوان دریغ نخواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
اتوبوس تیم ملی و نکونام و کعبی و رحمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام اعضای تیم ملی را به شام دعوت کرد



 

 

نکونام اعضای تیم ملی را به شام دعوت کرد

 

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل عراق شام را مهمان کاپیتان تیم ملی بودند. جواد نکونام که کاپیتان تیم ملی است و پس از پیروزی برابر عراق از سایر بازیکنان خوشحال تر بود و در رختکن به شادی پرداخت، چهارشنبه شب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی را به شام دعوت کرد که با موافقت افشین قطبی و سرپرست تیم ملی این اتفاق افتاد.

 

ملی پوشان کشورمان چهارشنبه شب با حضور در منطقه "سوق واقف" که مجموعه ای تفریحی به سبک سنتی کشورهای عربی است حضور پیدا کردند و شام را کنار هم صرف کردند. این منطقه قبلا نام ایرانی داشت که چند سالی است تغییر نام پیدا کرده و از رستوران های متعدد سنتی تشکیل شده است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود روز شنبه هفته آینده ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه قطر اسپورت به مصاف تیم ملی کره شمالی خواهد رفت.../مهر