ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام به سختی رسید اما اخراج شد


در ادامه هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا، اوساسونا در مقابل ساراگوسا قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: مصاف اوساسونا و ساراگوسا که طبق برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته یک اسپانیا قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل بارش برف این بازی به تعویق افتاده بود امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه پامپلونا برگزار شد.

در این دیدار بر خلاف هفته گذشته که نکونام به دلیل پاره‌ای از مشکلات از جمله ویزا قادر به حضور در اسپانیا نبود با رفع مشکلات وی راهی پامپلونا شد و با نظر مربی از ابتدا در ترکیب اوساسونا حضور داشت اما نامی از انصاری فرد در ترکیب ابتدای دیده نمی شد.

ساراگوسا تیم ششم جدول در این دیدار مسلط به توپ و میدان بود و زودتر از میزبان به گل رسید و در ادامه با کنترل بازی سعی به حفظ نتیجه داشت.

در نقطه مقابل یاران نکونام برای رسیدن به تساوی و حتی پیروزی با انگیزه بودند اما در نهایت اوساسونا در مقابل دیدگان هزاران هوادار خودی در شبی که نکونام با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 80 از بازی اخراج شد با نتیجه یک بر صفر بازی را به میهمان واگذار کرد.

تک گل ساراگوسا توسط گالارتا در دقیقه 43 به ثمر رسید.

در این دیدار نام کریم انصاری فرد در لیست 18 نفره حضور نداشت.

در جدول لیگ یک اسپانیا اوساسونا با 30 امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

هفته آینده اوساسونا در مقابل لیاگ اوسترا قرار خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
حرکت خشن از جواد نکونام و اخراج شدن او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس به سختی به ۲۰ رسید/کاظمی دست خالی ماند



هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس به سختی به ۲۰ رسید/کاظمی دست خالی ماند

 تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن ۹ نفره به پیروزی رسید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 17:35 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن برگزار شد که بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس به پایان رفت.

پیام صادقیان در دقیقه 6 و نورمحمدی( مدافع پرسپولیس) در دقیقه 15 گل‌های تیم ذوب آهن را به ثمر رساندند.

مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه 45+1 و محمد نوری در دقیقه 75 گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

مهدوی‌کیا در دقیقه 53 یک ضربه پنالتی را از دست داد و ضربه او را بوژوویچ دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

درحالی که بازی در دقیقه ۹۰+۶ در جریان بود کریم انصاری فرد گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

سعید‌عبدا‌لله‌پور در دقیقه 26 و مسعود همامی در دقیقه 52 از ذوب آهن با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

محسن ترکی داور مسابقه به پیام صادقیان، محمد صلصالی، سینا عشوری و قاسم حدادی‌فر و بوژوویچ از ذوب آهن و هادی نوروزی، سیدجلال حسینی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس نیز کارت زرد داد.

پرسپولیس با این پیروزی 20 امتیازی شد و به پله دهم صعود کرد و ذوب آهن هم12 امتیازی باقی ماند و در همان رده شانزدهم باقی‌ ماند.

ترکیب پرسپولیس:

شهاب گردان، سیدجلال حسینی، محسن‌بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 65 جواد کاظمیان)، مهرداد پولادی( از دقیقه 35 غلامرضا رضایی)، حسین ماهینی، میثم تقی‌زاده، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 75 امیرحسین فشنگچی) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب ذوب آهن:

مسعود همامی، سپهر حیدری، محمد صلصالی، بهمن مالکی، سعید عبدالله‌پور، سینا عشوری، مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی فر( از دقیقه 70 هوگو ماچادو)، محسن مسلمان( از دقیقه 53 لارکو بوژوویچ)، اسماعیل فرهادی و پیام صادقیان

سرمربی: فرهاد کاظمی

تا اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم

لیگ تعطیل می‌شودژوزه: بازی مقابل تیم ۹ نفره سخت است/ پیروزی پرسپولیس عادلانه بود

به گزارش فارس، مانوئل ژوزه بعد از پیروزی 3 بر 2 برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: برای تماشاگران و آنهایی که از خانه بازی را تماشا می‌کردند نشانه خوبی از عشق و علاقه بود. در شروع بد بازی کردیم اما تا می‌آییم اعتماد به نفس بگیریم لیگ تعطیل می‌شود و تیم ما اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: ذوب آهن انگیزه زیادی برای بازی با ما داشت در 15 دقیقه ابتدایی  2 گل به ما زد. نیمه اول برای‌مان خیلی سخت بود و آنها کاملا بازی را در دست داشتند. شانس آوردیم که در پایان نیمه اول یک گل زدیم و اعتماد به نفس ما برگشت. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را ببریم و حتی می‌توانستیم پنالتی را هم گل کنیم. تعداد بازیکنان کمتر حریف کار را سخت‌تر کرد. مقابل یک تیم 9 نفره بازی کردن کار راحتی نیست و سخت است چون مجبوری در آن شرایط بازی را ببری.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: همه کار کردیم که پیروز شویم و در نیم ساعت آخر بازی با 4 مهاجم بازی کردیم و می‌خواستیم ریسک کنیم و فکر می‌کنم عادلانه پیروز شدیم ولی بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بازیکنان بیشتر فکر کنند و خود را باور کنند. از زمانی که لیگ شروع شده دومین باری است که پشت سرهم می‌بریم و روحیه‌ خوبی به ما داده است. باید به فکر بازی آینده باشیم.

وی افزود: روز جمعه یک بازی دوستانه بازی می‌کنیم و سپس به دیدار ملوان می رویم. به ذوب آهن تبریک می‌گویم خوب بازی کرد و دو گل زد اما ما هم در ابتدای بازی ریتم را از دست دادیم. در پایان اعتماد به نفس به تیم ما بازگشت. بازیکنانم باید با این بازی بدانند تا آخرین دقیقه و تا زمانی که داور سوت نزده نباید دست از تلاش برداشت. امروز بعد از دست رفتن پنالتی روحیه ما پایین آمد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید قوی باشد و سختی‌ها را پشت سربگذارد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برد سختی به دست آوردند.

ژوزه در مورد اینکه پرسپولیس 20 امتیازی شد و در نیم فصل دوم چگونه می‌خواهید ضعف‌های تیم را بپوشانید، گفت: قصدمان در نیم فصل این است که چند بازیکن جدید بگیریم و کیفیت تیم را بالا ببریم و می‌خواهیم نیم فصل دوم را بهتر شروع کنیم و همه چیز را می‌گذاریم تا قهرمان شویم. سه چهار بازیکن بیشتر نمی‌خواهیم تا تیم ما بهتر شود. اگر بازیکنان خوبی پیدا کنیم می‌توانیم بهتر از نیم فصل اول بازی کنیم.

وی در مورد اینکه از شهاب گردان راضی بود یا نه، گفت: گردان تقصیری روی گل‌ها نداشت و نیلسون به دلیل مصدومیت بازی نکرد. گل اول ذوب آهن زیبا بود و روی گل دوم هم در آن شرایط هر دروازه‌بانی می‌تواند اشتباه کند.نیلسون هم خوب بازی می‌کرد اما امروز روی نیمکت نشست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گردان می‌تواند دروازه‌بان اول شود یا خیر، گفت: نیلسون همیشه چون خوب بازی کرده جایش را در تیم حفظ کرده باید دید مصدومیت نیلسون چقدر طول می‌کشد اگر زود خوب شود به ترکیب اصلی برمی‌گردد. با هر بازیکنی که مصدوم شود به جایگزین او فرصت می‌دهیم و اگر خوب بود در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد./فارس