ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام بهترین بازیکن "اوساسونا" در سال ۲۰۱۱



 

 

نکونام بهترین بازیکن اوساسونا جواد نکونام عکس جواد نکونام

 

 

"جواد نکونام " ازسوی کاربران اینترنتی سایت باشگاه "اوساسونا" اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن این تیم در سال ۲۰۱۱میلادی انتخاب شد.

 

به گزارش ایرنا؛ سایت ورزشی عرب اسپرت روزسه شنبه نوشت : به اعتقاد کابران اینترنتی باشگاه اوساسونا؛ "نکونام "در موفقیت این تیم که اکنون در رده پنجم لیگ اسپانیا قرار داد؛ نقش مهمی داشته است.

سایت یاد شده با اشاره به اینکه نکونام تاکنون چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است ؛ تصریح کرد: وی به یکی از ارکان اصلی تیمش تبدیل شده و توانسته است اعتماد سرمربی تیم اوساسونا را برای قرار گرفتن در خط میانی این تیم به دست آورد.

سایت عرب اسپرت با تمجید از نکونام نوشت : دو گل نکونام در خارج از منطقه جریمه و یکی نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است ضمن آنکه گل چهارم این بازیکن نیز خارج از محوطه جریمه با پای چپ همچون شلیک موشک ؛ وارد دروازه شد.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس اوساسونا:باشگاه اوساسونا جواد نکونام را نمی‌خواهد/ دنبال بازیکن بهتری هستیم!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رئیس اوساسونا خبر داد:

باشگاه اوساسونا جواد نکونام را نمی‌خواهد/ دنبال بازیکن بهتری هستیم!

رئیس باشگاه اوساسونا اعلام کرد این باشگاه دیگر جواد نکونام را نمی خواهد و به دنبال بازیکن بهتری نسبت به بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است. این در حالی است که طی هفته های گذشته خبرهای متناقضی در مورد جدایی این بازیکن از استقلال مطرح شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرچانکو در گفتگو با روزنامه دیاریو دناوارا اعلام کرد مسئولان فنی باشگاه به دنبال یک هافبک خلاق که هم قابلیت تدافعی و هم قابلیت تهاجمی بالایی داشته باشد هستند.

باشگاه اوساسونا بعد از اینکه فهمید نکونام خواهان بازگشت به اسپانیا است جذب این بازیکن را در اولویت کاری خود قرار داد اما نکونام چند روز بعد در مصاحبه ای اعلام کرد می خواهد تا پایان فصل در استقلال بماند.

آرچانکو گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه متفق القول بر این عقیده اند که نکونام گزینه مناسبی برای اوساسونا نیست و باید به دنبال یک بازیکن دیگر باشیم.

رئیس باشگاه اوساسونا که تیمش هم اکنون در قعر جدول لالیگا قرار دارد همچنین اعلام کرد تا آخرین لحظه از "مندیلیبار" سرمربی خود حمایت خواهد کرد.

او در ادامه افزود: اگر امتیازاتی را که تا به اینجای فصل مستحق آن بودیم کسب می کردیم اکنون جایگاه ما قعر جدول نبود. اشتباهات داوری ضربات جبران ناپذیری به ما زده و امیدوارم اوضاع خیلی زود بهبود پیدا کند.

به گزارش مهر، جواد نکونام که چند سال در اوساسونا بازی کرده بود در ابتدای فصل داوزدهم لیگ برتر به تیم استقلال تهران پیوست اما در میانه های فصل اعلام شد که این بازیکن قصد بازگشت به اوساسونا را دارد./مهر