ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام: با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کنم/ نه بازوبند مشکل من بود نه فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نکونام: با پیراهن استقلال خداحافظی می‌کنم، مگر اینکه مجبور به جدایی شوم/ نه بازوبند مشکل من بود نه فرهاد مجیدی

جواد نکونام از بازی گهر به بعد، وقتی خبر ناراحتی شدیدش در رختکن استقلال منتشر شد، سکوت کرد.

سعید اکبری/ جواد نکونام هافبک استقلال سکوت خود را می شکند. شماره 6 استقلال و تیم ملی به کسی نگفته بود از روز یکشنبه در تمرینات این تیم حضور نخواهد یافت. تصمیمی که او گرفته بود، مقارن شد با حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال.

به همین دلیل، اولین شایعه سریعا شکل گرفت؛ «نکونام به دلیل حضور مجیدی، در تمرین استقلال حاضر نشد.» اما این تنها شایعه نبود. آرام آرام شایعات دیگری نیز به راه افتاد؛ نکونام به خاطر بازوبند کاپیتانی در تمرین استقلال حاضر نمی شود.

این گفته های امیر قلعه نویی نیز، چنین شایعه ای را جدی تر کرد: «متاسفم برای کسی که مردم را نادیده می‌گیرد و دنبال یک تکه پارچه می رود و مردم را با یک تکه پارچه عوض می‌کند...»

به نظر می رسید این جملات، مستقیما جواد نکونام را نشانه رفته است. رحمتی در تمرین استقلال حاضر شده و فرهاد مجیدی نیز کوچک‌ترین حرفی درباره بازوبند نمی زند؛ بدین ترتیب به نظر می رسید او که برای یک تکه پارچه «می رود» جواد نکونام است. ا

ما هافبک با تجربه استقلال که دیروز سکوت را خود را شکست، در این باره به خبرورزشی می گوید: «مشکل من بازوبند کاپیتانی نیست. هیچ وقت در استقلال دنبال بازوبند نبوده و نیستم. مشکل من در استقلال چیز دیگری است. همه مسئولان تیم هم می دانند که مشکل من بازوبند نیست. آنها از همه چیز خبر دارند و مشکل واقعی من را می دانند.»

نکونام که علاقه ای ندارد این موضوع باز شود، ادامه می دهد: «مشکل من این است که دوست ندارم یکسری حرمت ها شکسته بود. نباید یکسری ارزش ها از بین برود. بی شک اگر این حرمت ها شکسته شود و ارزش ها از بین برود، نه برای باشگاه خوب است و نه برای شخص من.»

او احترام به قلعه نویی را به عنوان بازیکن واجب می داند و می گوید: «یکی از ارزش ها احترام به سرمربی تیم است که من همیشه سعی کرده ام آن را حفظ کنم.

به عنوان یک بازیکن حرفه ای دوست دارم به باشگاه و سرمربی ام احترام بگذارم. قلعه نویی انصافا در این مدت از من حمایت های زیادی کرده است. او از روزی که وارد استقلال شدم، پشت من بود. هر زمانی که نیاز بود از من حمایت کرد. به خاطر همین چیزها بود که دوست داشتم با او کار کنم.

از ابتدا تا امروز و قطعا در آینده نیز این رابطه خوب ما پابرجا خواهد بود.»

نکو در پاسخ به شایعه غیبتش در تمرینات استقلال به دلیل حضور فرهاد مجیدی نیز چنین واکنشی نشان می دهد: «شما از من جمله ای دارید که گفته باشم از آمدن مجیدی ناراحت هستم؟ حتی در برنامه 90 هم از بازگشت فرهاد استقبال کردم. کدام آدم عاقلی از قوی شدن تیمش، ناراحت می شود؟ صحبت هایی که درباره ناراحتی ام به خاطر کاپیتانی یا آمدن فرهاد مجیدی مطرح می شود، درست نیست. اتفاقا من خیلی خوشحال هستم که او به استقلال بازگشت. تیم حالا منسجم تر و قوی تر می شود.»

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از استقلال برود، پاسخ روشنی نمی دهد: «من از اول هم گفتم که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم مگر اینکه شرایطی پیش بیاورند که مجبورم کنند تا جدا شوم.»

او حرف های خود را با این جملات تمام می کند؛ با جملاتی درباره بازوبند: «من هم معتقدم طرفداران مهمتر از همه چیز هستند. خوشحالی آنها، خوشحالی ماست و ناراحتی آنها ناراحتی ما. طرفداران استقلال در این مدت به من لطف زیادی داشتند.

نمی دانم چطور جواب این لطف شان را بدهم. فقط به آنها می گویم مشکل من نه بازوبند است و نه حضور مجیدی. همانطور که گفتم دوست ندارم حرمت ها شکسته شود، همین. من اگر دنبال کاپیتانی بودم که وقتی از اسپانیا آمدم، بازوبند را می بستم. به هر حال کاپیتان تیم بودم و همه می گفتند جواد بازوبند را ببندد ولی من گفتم بهتر است بازیکن دیگری ببندد چون هدف من بازوبند نیست؛ قهرمانی با استقلال است.»/خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
فیلم خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی: پوشیدن پیراهن الغرافه افتخار بزرگی است ؛ از رئیس استقلال ممنونم



 

 

پرسپولیس , دنیزلی

 

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه گفت: «پرسپولیس و الهلال حریفان بزرگی برای ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.»

به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در نشست معارفه رسمی خود اظهار داشت: «الغرافه نام بزرگی در فوتبال آسیا است و برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است. من الغرافه را به تیم های اماراتی ترجیح دادم.»

وی ادامه داد: «الغرافه بازیکنان و مربیان بزرگ خوبی دارد و من نسبت به نتایج تیم در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر امیدوارم. البته قبول دارم که مقابل الخور بازی خوبی ارائه ندادیم اما عملکرد ما مقابل السد در سطح بالایی بود و این نشان می دهد بازیکنان تیم در مسابقه با تیم های بزرگ انگیزه های بالایی دارند.»

مجیدی درباره شرایط لیگ ستارگان قطر توضیح داد: «به فدراسیون فوتبال قطر تبریک می گویم که مسابقات را در بالاترین سطح ممکن و با بهترین پشتیبانی و امکانات برگزار می کند. به طور حتم تقویت باشگاه ها و شرایط مسابقات می تواند به فوتبال ملی قطر کمک کند.»

وی درباره بازی های الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «این مسابقات از بازی های داخلی کاملا متقاوت است. البته گروه ما در لیگ قهرمانان اصلا آسان نیست و به ویژه دو تیم پرسپولیس و الهلال، حریفان بزرگی برای ما محسوب می شوند. با این وجود هر احنمالی وجود دارد و ما می توانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم.»

مجیدی در پایان این نشست گفت: «جا دارد از رئیس باشگاه قبلی ام یعنی استقلال که به رغم اینکه با این تیم قرارداد داشتم، به حضورم در الغرافه رضایت داد تشکر کنم.»