ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام با شارجه به توافق رسید



قرارداد نکونام با شارجه,جواد نکونام,تیم جدیدنکونام

کاپیتان تیم ملی امشب در امارات

نکونام با شارجه به توافق رسید

جواد نکونام با باشگاه شارجه به توافق رسید.

به گزارش ایسنا  کاپیتان تیم ملی ایران پس از مدت‌ها بلاتکلیفی، سرانجام تکلیفش را برای فصل بعد معلوم کرد. او شب گذشته و پس از مذاکره مدیربرنامه‌هایش با مسوولان باشگاه شارجه با این باشگاه اماراتی به توافق اولیه رسید و امروز عصر برای گفت‌وگوی نهایی و امضای قرارداد با این تیم به امارات سفر می‌کند.

 

نکونام پس از امضای قراردادش به تهران بر می‌گردد تا فردا در نشست خبری موسسه خیریه محک شرکت کند.

نکونام در حالی با مسوولان باشگاه شارجه به توافق رسیده که مسوولان باشگاه استقلال در آخرین فرصت، امروز تکاپوهایی را برای منصرف کردن نکونام آغاز کرده‌اند اما با توجه به صحبت‌های دیشب مدیربرنامه‌های نکونام با مسوولان شارجه بعید است،‌ تغییری در نظر کاپیتان تیم ملی ایجاد شود./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
**اوباما شیعه بود برای همین با ایران به توافق رسید!!**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام با العربی به توافق رسید


هافبک تیم فوتبال سایپا پس از مذاکره با مسئولان باشگاه العربی قطر، برای پیوستن به این تیم با آنها به توافق رسید.

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال سایپا پس از مذاکره با مسئولان باشگاه العربی قطر، برای پیوستن به این تیم با آنها به توافق رسید.

جواد نکونام که پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی باشگاه العربی امروز (جمعه) پای میز مذاکره با مسئولان این باشگاه قطری نشست، با آنها به توافق رسید.

هافبک تیم فوتبال سایپا پس از عقد قرارداد با العربی تا پایان فصل بازیکن این تیم محسوب می‌شود و در کنار دژاگه، دیگر بازیکن ایرانی این باشگاه قطری باید زیر نظر جان فرانکو زولا کار کند. نکونام با این باشگاه به توافق رسیده، اما هنوز قراردادی امضا نکرده است، چرا که با باشگاه سایپا قرارداد دارد.

جواد نکونام طی یکی دو روز آینده به ایران سفر می‌کند تا با مسئولان باشگاه سایپا پای میز مذاکره بنشیند و رضایت‌نامه خود را دریافت کند.